  • 1. Data: 2004-02-04 12:52:48
    Temat: BPH - Pożyczka gotówkowa "Po Prostu mamy cie w ....."
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Odnosze wrazenie, ze banki przedstawiaja swoje oferty,
    tylko po to, zeby wq.....c klientow.

    Bralem ta pozyczke dwa ostatnie lata w maksymalnej wysokosci.
    Splacalem raczej bez zadnych problemow.
    Chcialem wziasc po raz trzeci...
    Klientem BPH jestem chyba z piec lat (albo wiecej).

    Cytat ze strony www:

    MINIMUM FORMALNOŚCI:

    rozpatrzenie wniosku do 48 godzin
    wypłata środków już w dniu podpisania umowy
    Dla klientów posiadających Konto Osobiste typu Sezam (ROR) w BPH PBK
    od min. 6 miesięcy: do złożenia wniosku wystarczy dowód osobisty
    brak dodatkowych zabezpieczeń

    Tyle www.

    Panienka w okienku winszuje sobie dodatkowo.
    - Zaswiadczenia o niezaleganiu z ZUS i US.
    - Pity 5.

    Pytan wlasciwie nie mam, moze tylko jedno -
    po jaka cholere bankowi www jesli informacje
    na stronach nie warte za funta klakow?

    A moze to tylko samowolka oddzialu?

    Pozdrowka

    --
    Mr J.J.
    www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2004-02-04 14:56:27
    Temat: Re: BPH - Pożyczka gotówkowa "Po Prostu mamy cie w ....."
    Od: "Kaja" <j...@w...pl>

    > Bralem ta pozyczke dwa ostatnie lata w maksymalnej wysokosci.
    > Splacalem raczej bez zadnych problemow.

    Noo i najprawdopodobniej o to "raczej" chodzi. Jeśli wpłaty nie były terminowe
    ( nawet kilkudniowe) to juz raczej nie może , albo raczej MOŻE ciebie NIE
    dotyczyć zwykłe rozpatrywanie wniosku o którym pisze na stronach www.

    > Panienka w okienku winszuje sobie dodatkowo.
    > - Zaswiadczenia o niezaleganiu z ZUS i US.
    > - Pity 5.
    Prawdopodobnie prowadzisz dział. gospodarczą, a więc mozliwe że np. wpłaty na
    twój rachunek były nieregularne, a bank musi skądś wziąć jakieś informacje ile
    naprawdę zarabiasz by ocenić ile mozesz kredytu wziąść.
    > Pytan wlasciwie nie mam, moze tylko jedno -
    > po jaka cholere bankowi www jesli informacje
    > na stronach nie warte za funta klakow?
    Gdybam sobie oczywiście, ale czy na pewno Twoje poczynania w banku były w 100%
    regulaminowe? A tak wogóle co za problem zapytać w banku dlaczego zażyczyli
    sobie Pitu i zaświadczeń?

  • 3. Data: 2004-02-04 15:27:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Kaja wrote:

> [...]
    > terminowe ( nawet kilkudniowe) to juz raczej nie może , albo raczej
    > MOŻE ciebie NIE dotyczyć zwykłe rozpatrywanie wniosku o którym pisze

    Spoznilem sie z chyba dwoma ratami o 1-3 dni.

    Jesli to ma decydowac, ze trace wiarygodnosc w oczach
    banku, to ja taki bank serdecznie ......e.

> [...]
    > wpłaty na twój rachunek były nieregularne, a bank musi skądś wziąć
    > jakieś informacje ile naprawdę zarabiasz by ocenić ile mozesz kredytu

    Alez oczywiscie, ze mam wplywy nieregularne, nawet bardzo :)
    Ja nie pracuje w banku :)

    Rok temu jakos potrafili sie obyc bez Pitow, najwyrazniej
    maja wy tym roku za duzo klientow.

    > Gdybam sobie oczywiście, ale czy na pewno Twoje poczynania w banku
    > były w 100% regulaminowe? A tak wogóle co za problem zapytać w banku
    > dlaczego zażyczyli sobie Pitu i zaświadczeń?

    Wiesz, ze tak zrobie :) Przy okazji likwidacji rachunku ;)
    Po co mi bank w ktorym tylko place prowizje...

    A moze jest jakis bank, ktory przejmie moje konto
    i na dzien dobry da mi kredyt? Sorry, tylko zartowalem ;)

  • 4. Data: 2004-02-04 16:02:51
    Od: AlekO <b...@w...bez.spamu.pl>

    Użytkownik Kaja napisał:
    (..)

    > Gdybam sobie oczywiście, ale czy na pewno Twoje poczynania w banku były w 100%
    > regulaminowe? A tak wogóle co za problem zapytać w banku dlaczego zażyczyli
    > sobie Pitu i zaświadczeń?

    Miałem podobną sytuację zaraz po wprowadzeniu do oferty konta srebrny
    sezam. Wtedy się zarzekali (w materiałach) że każdemu kto zadeklaruje
    wpływy >= 2500 zł dadzą bez "zbędnych formalności" srebrną VC i co...

    i mimo, że zwykły sezam miałem wcześniej co najmniej rok, wpływy były
    zdecydowanie większe, pani poprosiła o zaświadczenie o zarobkach z
    zakładu pracy... Czemu ? Bo takie są procedury.

    --
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-02-04 18:24:31
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał w wiadomości

    > Jesli to ma decydowac, ze trace wiarygodnosc w oczach
    > banku, to ja taki bank serdecznie ......e.
    no a sadzisz, ze bank daje kredyt na piekne oczy? nie...wyobraz sobie
    uwzglednia "rowniez" terminowosc dotychczasowych splat

    > Alez oczywiscie, ze mam wplywy nieregularne, nawet bardzo :)
    wiec juz masz odpowiedz na swoje pytania...wlasnie dlatego "panienka
    zawinszowala" sobie zaswiadczenia i pity

    > Ja nie pracuje w banku :)
    a co to ma za zwiazek z tematem posta?

    > Rok temu jakos potrafili sie obyc bez Pitow, najwyrazniej
    > maja wy tym roku za duzo klientow.
    procedury w dzisiejszej bankowosci zmieniaja sie z predkoscia swiatla :(((

    > A moze jest jakis bank, ktory przejmie moje konto
    > i na dzien dobry da mi kredyt? Sorry, tylko zartowalem ;)

    takich znajdzie sie kilka, niemniej jednak....z pewnoscia poprosza rowniez o
    zaswiadczenia i pity

    --
    ===========
    draculka

  • 6. Data: 2004-02-05 09:17:21
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > no a sadzisz, ze bank daje kredyt na piekne oczy? nie...wyobraz sobie
    > uwzglednia "rowniez" terminowosc dotychczasowych splat

    Za nieterminowe splaty pobiera sobie dodatkowa oplate.

    Nie chcesz chyba powiedziec, ze klient ktory mial odpowiednie
    "parametry" zeby dostac bez problemow dwa kredyty w maksymalnej
    oferowanej wysokosci, korzysta z uslug banku ladnych kilka lat,
    nagle staje sie niewiarygodny bo spoznil sie trzy dni ze splata kredytu?

    > wiec juz masz odpowiedz na swoje pytania...wlasnie dlatego "panienka
    > zawinszowala" sobie zaswiadczenia i pity

    > a co to ma za zwiazek z tematem posta?

    Bo nie zarabiam 1000zl jak panienka w banku,
    tylko znacznie wiecej. Za to rozne kwoty miesieczne.
    Jesli kogo dziwi nieregularnosc wplywow u osoby
    prowadzacej firme to wlasciwie nie wiem co odpowiedziec.

    > procedury w dzisiejszej bankowosci zmieniaja sie z predkoscia swiatla
    > :(((

    > takich znajdzie sie kilka, niemniej jednak....z pewnoscia poprosza
    > rowniez o zaswiadczenia i pity

    Wiesz, ze przygotuje te pity, ale pojde z nimi do innych bankow.

    Co mnie w tym wszystkim wqurwia?
    Ano to, ze ten bank po prostu wali w kule - co innego na www,
    co innego w oddziale. Odnosze silne wrazenie, ze dodatkowe
    wymagania to wymysl kierownictwa oddzialu. Rok temu tez byly
    takie same przejscia, ale po telefonie znajomej pracujacej w innym
    oddziale nagle problemy zniknely.

  • 7. Data: 2004-02-05 19:02:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-05 10:17, Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
    > Bo nie zarabiam 1000zl jak panienka w banku,

    Skad wiesz ile zarabia?

    > Ano to, ze ten bank po prostu wali w kule -

    Ty nie walisz w kule spozniajac sie kilka dni ze splata kredytu?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 8. Data: 2004-02-05 19:11:02
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bvu407$vk5$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Ty nie walisz w kule spozniajac sie kilka dni ze splata kredytu?

    No co ty - on przecież tylko się spóźnia

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-02-05 21:29:38
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ty nie walisz w kule spozniajac sie kilka dni ze splata kredytu?

    Moje spoznienie uwzglednia umowa - place za to extra "kare".

    Bank nie robi mi laski tylko zarabia na kredycie,
    o czym zdaje mi sie powoli zapomina.

    Nie mam zwyczaju nikomu na sile wpychac moich
    pieniedzy, szczegolnie gdy traktuje mnie z buta.

  • 10. Data: 2004-02-05 22:01:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Moje spoznienie uwzglednia umowa - place za to extra "kare".

    No właśnie - karę.

    > Bank nie robi mi laski tylko zarabia na kredycie,
    > o czym zdaje mi sie powoli zapomina.

    Nie nie zapomina, ale windykacja kosztuje i co się dziwisz, że wolą pożyczać
    ludziom solidnym a nie niesolidnym.

    > Nie mam zwyczaju nikomu na sile wpychac moich
    > pieniedzy, szczegolnie gdy traktuje mnie z buta.

    Jak na razie, to Ty chcesz pożyczyć.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn