  • 21. Data: 2002-10-16 20:06:31
    Temat: Re: Inteligo polknie e-PKO
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > Zwracam uwage, ze klient epko wlozyl do banku trzy razy tyle forsy, co
    > klient Inteligo...

    Pewnie większość z klientów e-PKO ma "e" dodatkowo do rachunku
    głównego, stąd te dane.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 22. Data: 2002-10-17 13:50:50
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> wrote in message
    [..........]
    > W koncu to BKO BP! Dostal ktos cos od nich za free?;-)

    ja :)
    mimo, że nie jestem już kilka lat studentem to nadal mam konto studenckie
    i wyciągi e-mail mam od nich za darmo
    no i mam też za darmo zlecenia stałe
    no i wypłaty z bankomatu też mam za darmo - nie pamiętam czy płacę za kartę
    visa electron (z classic zrezygnowałem), ale chyba nie

    z niczego więcej u nich nie korzystam - tzn. jeszcze z kredytu odnawialnego,
    ale tego już nie dostałem za darmo, ale za 0,5% wartości kredytu :))

    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2002-10-17 13:51:50
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    > Podczas dzisiejszej konferencji prasowej prezes Andrzej Podsiadło
    > zapowiedział, że jeszcze w tym roku bank wdroży karty kredytowe. (AN)
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ciekawe ... PKOBP nie ma kart kredytowych, a Inteligo będzie miało .. bardzo
    ciekawe :)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2002-10-17 15:54:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Piotr Orzechowski <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:aomf4k$3vb$...@n...tpi.pl...
    > "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    >
    > ciekawe ... PKOBP nie ma kart kredytowych, a Inteligo będzie miało ..
    bardzo
    > ciekawe :)

    Prezes PKO BP powiedzial, ze bank (jego bank - PKO BP) wdrozy jeszcze w br.
    A z Yntelygo to sie zintegruja w 2003r.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 25. Data: 2002-10-17 17:10:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > ciekawe ... PKOBP nie ma kart kredytowych, a Inteligo będzie miało ..
    bardzo
    > ciekawe :)

    Powiedzial bank, zatem chodzi o PKO BP ;-))

  • 26. Data: 2002-10-19 18:26:24
    Od: "pre" <n...@s...pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Za Expander'em:
    bardzij realne ze to pko połyka inteligo jakies niz odwrotnie :)

  • 27. Data: 2002-10-20 16:57:14
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > bardzij realne ze to pko połyka inteligo jakies niz odwrotnie :)

    Owszem, ale w tym watku mowa o e-PKO =)