  • 1. Data: 2002-10-16 11:00:38
    Temat: adres email Lukas Bank - Dzial Reklamacji Visa
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Czy ktos ma adres email do Lukas Bank, Dzial Reklamacji Visa?
    Jesli tak, to uprzejmie proszę :)

  • 2. Data: 2002-10-16 11:07:24
    Temat: Re: adres email Lukas Bank - Dzial Reklamacji Visa
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aojgsq$o30$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
    > Czy ktos ma adres email do Lukas Bank, Dzial Reklamacji Visa?
    > Jesli tak, to uprzejmie proszę :)

    Może być na priva, uzytkownik mKarta w domenie wp.pl (uwaga na adres
    antyspamowy w nagłowku - podwojone literki)

  • 3. Data: 2002-10-16 12:16:36
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może być na priva, uzytkownik mKarta w domenie wp.pl (uwaga na adres
    > antyspamowy w nagłowku - podwojone literki)

    reklamacje w banku radzę mimo wszystko załatwiać za pośrednictwem listów
    poleconych lub jeszcze lepiej pism osobiście dostarczanych do oddziału (z
    potwierdzeniem na kopii)

    --
    A.S.

  • 4. Data: 2002-10-16 12:30:00
    Od: s...@p...onet.pl

    > Czy ktos ma adres email do Lukas Bank, Dzial Reklamacji Visa?

    Reklamację można złożyć osobiście i najlepiej dołączyć wydruk z terminala lub
    bankomatu(w sytuacjach kiedy dotyczy to zrealizowanej transakcji do której
    posiadamy papierek),

    Drugi sposób to zadzwonić na LukasLinię i złożyć reklamację telefonicznie a
    papierki jeżeli są wysłać listem poleconym na adres banku z dopiskiem: Centrum
    Operacyjne lub wysłać zeskanowane papierki na adres:

    ->> v...@l...com.pl

    Na ten adres można wysłać tylko skany, nie można w ten sposób złożyć reklamacji.

    Cześć

  • 5. Data: 2002-10-16 12:33:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3e6a.000005ac.3dad5bc8@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Na ten adres można wysłać tylko skany, nie można w ten sposób złożyć
    > reklamacji.

    Dzięki, Sebastian.
    Reklamacja jest już złożona (pisałem na grupie ;) ) - potrzebuję im właśnie
    wysłać skany uzupełniejących dokumentów.