  • 11. Data: 2002-10-16 16:02:08
    Temat: Re: Inteligo polknie e-PKO
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Za Expander'em:

    oraz za www.pkobp.pl

    PKO Bank Polski przejmuje Inteligo

    16.10.2002

    Kupując Inteligo PKO Bank Polski kupuje czas i nowoczesność
    Marka konta Inteligo w uniwersalnym banku
    Klienci Inteligo zyskują bezpieczeństwo

    8 października 2002 r. Komisja Nadzoru Bankowego wyraziła zgodę na zakup
    przedsięwzięcia Inteligo Financial Services S.A. przez PKO Bank Polski -
    największy bank detaliczny w Polsce. Wydanie zgody przez Komisję Nadzoru
    Bankowego jest kolejnym krokiem do przejęcia przez PKO BP SA zobowiązań
    wynikających z dotychczas zawartych Umów rachunków bankowych pomiędzy
    posiadaczami kont Inteligo, a Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.

    Razem z Inteligo kupujemy czas. Dzięki temu już teraz staniemy się bankiem
    nowoczesnym, wykorzystującym najwyższej jakości technologie. Kupiliśmy
    Inteligo, bo rzeczywiście jesteśmy postrzegani jako bank tradycyjny, czasem
    nawet mało nowoczesny. Inteligo pozwoli nam zmieniać ten wizerunek, a
    jednocześnie szybciej docierać do ludzi młodych, aktywnych, posługujących
    się sprawnie internetem. Mogliśmy taką platformę oczywiście tworzyć sami,
    ale operacja zakupu jest skuteczniejsza rynkowo - powiedział Andrzej
    Podsiadło Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

    Oferta Inteligo doskonale wpisuje się w potrzeby i oczekiwania młodych,
    aktywnych, dobrze zarabiających ludzi, a plany PKO BP S.A. zakładają
    zwiększenie udziałów w tym segmencie rynku. Wizerunek Inteligo pozwoli także
    wzmocnić takie atrybuty marki PKO Bank Polski jak nowoczesność i wygoda.
    Oprócz odświeżenia wizerunku PKO BP S.A. zyska również dostęp do
    najnowocześniejszych technologii, którymi dysponuje Inteligo.

    Oferta konta Inteligo wniesie do PKO nową wartość zbudowaną na aspektach
    wygody, nowoczesności i bezpieczeństwa, odnoszących się zarówno do samej
    oferty, sposobu obsługi i funkcjonalności oraz poziomu stosowanych rozwiązań
    technologicznych, a także pozytywnych skojarzeń związanych z marką
    Inteligo - powiedział Jacek Obłękowski, Członek Zarządu PKO Banku Polskiego.

    Dla klientów zmiana banku ma charakter formalno-prawny. Jednocześnie w
    przyszłości daje szerokie możliwości korzystania z najbogatszej gamy
    produktów i usług bankowych w Polsce, w najlepiej rozwiniętej sieci własnych
    placówek PKO BP S.A. ( ok. 6 tysięcy ) i blisko 1700 bankomatów. Zmiana
    banku dla posiadaczy konta Inteligo oznaczać będzie również gwarancję, że
    zdeponowanymi pieniędzmi zarządza bank łączący tradycję i bezpieczeństwo.
    Dotychczasowe Centrum Bankowości Detalicznej będzie funkcjonować jako
    Centrum Obsługi Inteligo PKO BP SA, a wszystkie zobowiązania wobec klientów
    kont Inteligo przejmie PKO Bank Polski. Z kolei marka konta Inteligo
    zostanie utrzymana jako samodzielna i będzie prowadzona według
    dotychczasowej strategii, za którą odpowiada Inteligo Financial Services
    S.A.
    Zespół opracowujący tę strategię, rozwijający funkcjonalność konta Inteligo
    oraz zajmujący się obsługą posiadaczy rachunków pozostaje niezmieniony.

    Cały zespół, który zbudował konto Inteligo, jest bardzo zmotywowany, aby w
    ramach największego polskiego banku jeszcze dynamiczniej rozwijać
    najnowocześniejsze i najwygodniejsze na rynku usługi finansowe - powiedział
    Tomasz Kaźmierowski Członek Zarządu Inteligo Financial Services S.A.

    W niedalekiej przyszłości planowane jest stopniowe jak najdalsze
    wykorzystanie potencjału PKO Banku Polskiego dla uatrakcyjnienia oferty
    konta Inteligo szczególnie w zakresie obrotu gotówkowego oraz produktów
    kredytowych i inwestycyjnych. Połączenie obydwu podmiotów daję podstawę do
    stworzenia najbardziej atrakcyjnej oferty bankowości elektronicznej w
    Polsce, opartej o najnowocześniejszą platformę technologiczną oraz
    największą sieć placówek i bankomatów.

  • 12. Data: 2002-10-16 16:06:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > A karta ile kosztuje miesiecznie? 99 groszy - co daje rocznie sume ~12 zl :)

    Ale teraz, a pozniej? Nie napisali ze nie zmienia cen. Wiec nie
    rozumiem skad ta (watpliwa) radosc 12zl. W koncu to BKO BP! Dostal
    ktos cos od nich za free?;-)
    P.S.
    Mam konto w Inteligo

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 13. Data: 2002-10-16 16:06:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 14. Data: 2002-10-16 16:13:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ale teraz, a pozniej? Nie napisali ze nie zmienia cen. Wiec nie
    > rozumiem skad ta (watpliwa) radosc 12zl. W koncu to BKO BP! Dostal
    > ktos cos od nich za free?;-)

    Eeee przesadzasz, to jest calkiem tani bank. Ciesz sie ze inteligo nie
    zostalo przejete przez pekao ;D

  • 15. Data: 2002-10-16 16:17:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    http://bankowy.wp.pl/informujemy.html?POD=7&b=2&wid=
    283523

    W pierwszej dekadzie listopada Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA -
    największy krajowy bank detaliczny stanie się pełnoprawnym właścicielem
    spółki Inteligo Financial Serices S.A., obsługującej konta Inteligo.
    - Oferta kont Inteligo wniesie do PKO BP nową jakość w postaci nowoczesności
    i wygody korzystania z produktów bankowych - zapewnia Andrzej Podsiadło,
    prezes zarządu PKO BP.

    Prezes Podsiadło zapowiedział, że marka kont Inteligo zostanie utrzymana
    jako samodzielna i będzie prowadzona według dotychczasowej strategii, za
    którą odpowiada zarząd Inteligo Financial Services S.A.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    W pierwszym kwartale 2003 roku nastąpi integracja obecnej oferty
    internetowej PKO BP - e-SUPERKONTA z kontami Inteligo.

    PKO BP kupując spółkę Inteligo zyskał także dostęp do najnowocześniejszych
    technologicznych rozwiązań związanych z obsługą klienta.

    Użytkownicy kont Inteligo zyskają dostęp do sieci około 6 tys. placówek i
    blisko 1700 bankomatów PKO BP. Nie wiadomo jednak jeszcze czy korzystania z
    bankomatów PKO BP przez klientów Inteligo będzie bezpłatne.

    Inteligo będzie także wykorzystywane do dystrybucji oferty produktowej całej
    grupy PKO BP.

    Obecnie z usług Inteligo korzysta 175 tys. osób, które zdeponowały na
    kontach indywidualnych i firmowych około 430 mln zł. Z usług e-SUPERKONTO
    korzysta obecnie 42 tys. osób, które zdeponowały mniej niż 300 mln zł.

    Podczas dzisiejszej konferencji prasowej prezes Andrzej Podsiadło
    zapowiedział, że jeszcze w tym roku bank wdroży karty kredytowe. (AN)
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 16. Data: 2002-10-16 16:19:19
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > 16.10.2002
    >
    > Kupując Inteligo PKO Bank Polski kupuje czas i nowoczesność
    > Marka konta Inteligo w uniwersalnym banku

    nie rozumiem dlaczego teraz mialoby byc bezpieczniej

  • 17. Data: 2002-10-16 17:31:03
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aojuf8$d6u$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote:

    > Jak sytuacja się ustabilizuje, to chyba z powrotem tam założę konto,
    > choćby dla tej karty - delfinki mBanku coś ostatnio zbyt często
    > zawodzą.

    A bylo zaraz likwidować? ;)
    Czasem lepiej troche poczekać.

  • 18. Data: 2002-10-16 19:45:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    o...@p...onet.pl writes:

    > - Nie zamierzamy utrzymywać dwóch oddzielnych platform bankowości
    > internetowej &#8211; mówi Andrzej Podsiadło, prezes PKO BP. &#8211;
    > Klienci e-PKO otrzymają propozycje przejścia do Inteligo. Nowa
    > oferta będzie na tyle atrakcyjna, że z pewnością wszyscy zdecydują
    > się na zmianę &#8211; mówi A.Podsiadło.

    Pfui. Znaczy zabiora token i dopuszczalny debet a w zamian dadza
    jakies zdrapki i platne przelewy? Pfui. Nie, zeby takie Inteligo
    zadnych zalet nie mialo, ale...

    > Inteligo ma w tej chwili 175 tys. klientów i ok. 430 mln zł
    > depozytów. Na e-Superkontach 42 tys. osób zdeponowało jak dotąd
    > mniej niż 300 mln zł.

    Zwracam uwage, ze klient epko wlozyl do banku trzy razy tyle forsy, co
    klient Inteligo...

    MJ

  • 19. Data: 2002-10-16 19:51:18
    Temat: [OT] bylo: Inteligo polknie e-PKO
    Od: McCartney <m...@p...onet407.pl>

    Wszyscy na pl.biznes.banki czytajcie uważnie, bo
    Marcin Nowakowski pisze
    [...]
    > I gdzie tu napisane ile bedzie kosztowac miesiecznie konto? Nie widze
    > nadal.

    :))))))
    Ja zrozumiałem Twoją wypowiedź jako
    dostęp w takiej cenie, a Ty "rozumiałeś
    swoją wypowiedź" jako konto ... w cenie.

    Sorry.

    Jednak ciągle uważam, że ten pierwszy (mój)
    sposób interpretacji się bardziej narzuca.

    GO

    PS. Czyli zmieniam - jak pisać, to uważnie
    - to nie wyścig. :)))))))))

    --
    ----------- Grzegon Olędzki -------------------------------
    McCartney ----------------- mccartney na poczta.onet.pl --

  • 20. Data: 2002-10-16 20:05:29
    Temat: Re: [OT] bylo: Inteligo polknie e-PKO
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    McCartney wrote:
    > :))))))

    ;-)

    > Ja zrozumiałem Twoją wypowiedź jako
    > dostęp w takiej cenie, a Ty "rozumiałeś
    > swoją wypowiedź" jako konto ... w cenie.

    Wciaż to tak interpretuję ;>

    > Sorry.
    > Jednak ciągle uważam, że ten pierwszy (mój)
    > sposób interpretacji się bardziej narzuca.

    Hmm, cieżko powiedzieć, czy w tym wypadku PKO nie zrezygnuje z usług
    Euronetu, bo i po co, chociaż fakt faktem, że jeśli utrzymają opłatę
    99gr m/c konto i dadzą swoje bankomaty, to będzie to IMHO
    najkorzystniejsze net-konto (chociaż i tak zawsze wolałem Inteligo od
    mBanku ;>)

    > PS. Czyli zmieniam - jak pisać, to uważnie
    > - to nie wyścig. :)))))))))

    Hm, interpretacja może być różna i taka jest jej zaleta ;)