  • 11. Data: 2003-03-13 07:52:14
    Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: LMB <N...@s...pl>

    MK wrote:

    > Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    [...]
    > Zaczynam zalowac, ze nie mam konta w Inteligo, ale moze uda mi sie poswiecic
    > troche czasu i dla dobra ogolu zainteresowac odpowiedni urzad ;).

    Byłbym niezmiernie wdzięczny, bo ostatnio mam duże zamówienie i nie mam
    czasu się tym zająć.

    > Maciej

    Michał

    --
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
    ============== http://www.sitefinder.pl =====================

  • 12. Data: 2003-03-13 07:54:30
    Od: LMB <N...@s...pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > "LMB" <N...@s...pl> wrote in message
    >
    > Myślę, że po ostatnich zmianach w TOiP pora (niestety!!!) dać sobie na dobre
    > spokój z tym bankiem - i odżałować na koniec te 4,50.

    Wiesz, nigdy nie musiałem korzystać z bankomatów (nie dostaję kasy na
    konto, tylko ją wpłacam). PRzyzwyczaiłem się do faktu, że z bankomatów
    nie można był okorzystać (czyt. nie chciałem płacić 4,50) wcześniej, nie
    można i teraz - nie chodzi o to. Problemem ta nagła zmiana cennika. Żona
    przelała 400 złotych i nie mogła wypłacić, bo 4,50 wzięli od razu. W
    przedszkolu mnie powieszą :)

    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    LMB

  • 13. Data: 2003-03-13 20:55:16
    Od: "zino" <...@o...pl>

    | Niestety sadze, ze nie. Wlasnie pogrzebalem w regulaminie:
    |
    | Par. 60, ust. 2.
    | Zmiana wysokości stawek opłat i prowizji może być dokonana przez Bank
    | jednostronnie. Klient, który nie akceptuje nowej wysokości stawek opłat
    | i prowizji, może dokonać wypowiedzenia Umowy.
    |
    | Par. 60, ust. 3.
    | Klient może zapoznać się z aktualnie obowiązującymi opłatami i
    | prowizjami pod adresem internetowym www.inteligo.pl oraz dzwoniąc pod
    | numer telefonu 0801 121 121 lub 0800 121 121.
    |
    | Bartol

    Zaraz zaraz !
    Ogólne warunki prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez Powszechną
    Kasę Oszczędności Bank Polski SA dla Posiadaczy Kont Inteligo.
    Rozdz. 1, § 1, pkt 25)Tabela opłat i prowizji - stanowiący integralną część
    Umowy wykaz prowizji i opłat za korzystanie z produktów i usług Banku w
    zakresie Konta Inteligo,

    Jezeli cos jest integralna czescia Umowy, to nie moze zostac jednostronnie
    zmienione !!!!

    Zino

  • 14. Data: 2003-03-13 22:32:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > Zaczynam zalowac, ze nie mam konta w Inteligo, ale moze uda mi sie poswiecic
    > troche czasu i dla dobra ogolu zainteresowac odpowiedni urzad ;).
    > Maciej

    Rozumiem, ze chcesz sie zrehabilitowac po ostatnim powiadomieniu odpowiedniego
    urzędu ? ;-)))))))

    --
    Witek