  • 1. Data: 2003-03-12 08:33:22
    Temat: kasa mieszkaniowa BPH
    Od: a...@p...pl

    Witam
    Czy ktoś z Was zauważył jakieś kruczki w tej umowie
    (biorę kredyt w maju na 4% w pln) bo chciał bym wiedzieć o wszelki
    niedogodnościach wynikających z tego rodzaju kredytu
    pozdr.

  • 2. Data: 2003-03-12 15:08:24
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa BPH
    Od: i...@p...onet.pl

    Napewno nie pomyliłeś walut lub czegoś innego? 4% to nawet na CHF jest
    atrakcyjne oprocentowanie. Na PLN to poniżej WIBOR i to dużo - conakmniej 2%

  • 3. Data: 2003-03-12 16:01:06
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    12 Mar 2003 09:33:22 +0100, a...@p...pl napisal:

> [...]
    >(biorę kredyt w maju na 4% w pln) bo chciał bym wiedzieć o wszelki
    >niedogodnościach wynikających z tego rodzaju kredytu

    4% to chyba za duzo, wg regulaminu oprocentowanie wynosi od 0,425 do
    0,5 stopy redyskontowej NBP czyli obecnie od 2,86% do 3,37% (swoja
    droga ciekawe od czego to zalezy).
    Pewna niedogodnoscia jest krotki czas splaty, o innych (np.
    zabezpieczeniach) nic nie wiem, czeka mnie to w przyszlym roku

    pozdrawiam

    Jan Miś
    wniosek to punkt w ktorym nie masz juz sily dalej myslec