  • 1. Data: 2002-12-17 11:35:11
    Temat: Jak robic wplaty do MBANK ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Mam konto w M-Bank. Najczesciej ida tam jakies przelewy, ale czasmi chce sie
    wplacic gotowke. Gdzie to najlepiej zrobic ? Chodzi o to aby byla mala
    prowizja od wplaty i krotki czas wplywu pieniedzy.

    Fantom

  • 2. Data: 2002-12-17 13:49:15
    Temat: Re: Jak robic wplaty do MBANK ?
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wplacic gotowke. Gdzie to najlepiej zrobic ? Chodzi o to aby byla mala
    > prowizja od wplaty i krotki czas wplywu pieniedzy.

    w dowolnym okienku bankowym
    ja polecam zalozyc konto np w lukasie lub innym tanim jaki masz w okolicy i
    tam zrobisz wplate a pozniej przelew