  • 1. Data: 2002-12-17 13:33:22
    Temat: Inteligo w nowych rekach i platnosci przez internet
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Hejka,

    Mam pytanie o Wasze doswiadczenia w uzywaniu Visa Electron z Inteligo po
    przejeciu go przez PKO BP. Chodzi o transakcje internetowe. Od listopada nie
    jestem w stanie nic kupic - zawsze ten sam komunikat - Visa nie moze
    zweryfikować mojej karty. Czyzby dziwny zbieg okolicznosci?

    Dodam, ze probuje kupowac w sklepach, w ktorych za starych, dobrych czasow
    Inteligo niejednokrotnie kupowalem i to bez zadnych problemow.

    Wszelkie opinie mile widziane.

    Pozdro...
    Michal Rygielski

  • 2. Data: 2002-12-17 13:35:53
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atn933$ctd$1@foka.acn.pl, Marlboro wrote:
> [...]
    >
    > Dodam, ze probuje kupowac w sklepach, w ktorych za starych, dobrych
    > czasow Inteligo niejednokrotnie kupowalem i to bez zadnych problemow.

    Jeśli faktycznie wyłączyli transakcje IO, to czas zamknąć konto...

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-17 13:46:10
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Twierdza oczywiscie, ze nic sie nie zmienilo i wszelkie tranzakcje jak byly
    obslugiwane tak sa... ale jakos im nie wierze... zbytni zbieg
    okolicznosci... a panienka w infolinii zapytala sie mnie raz, ktorego numeru
    karty uzywam? bo powinno sie uzywac do takich tranzakcji ponoc tego z
    drugiej strony karty, tam gdzie podpis... o 3 cyfry dluzszego... ale ja
    zawsze podawalem normalny i bylo OK...

    zreszta nie wszedzie da sie podac inny

    Pozdro...

  • 4. Data: 2002-12-17 13:59:58
    Od: Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki <p...@p...name>

    Marlboro <m...@e...it.pl> wrote (vide <atn933$ctd$1@foka.acn.pl>):
> [...]
    >
    > Dodam, ze probuje kupowac w sklepach, w ktorych za starych, dobrych czasow
    > Inteligo niejednokrotnie kupowalem i to bez zadnych problemow.

    SOA#1 -- u mnie działa. Płaciłem w listopadzie 35 USD za domenę w
    Verisign. Transakcja poszła bezproblemowo. Jak zwykle były dwie
    blokady (jedna na 1,03 zł ;-). Transakcja przeprowadzona w piątek
    zeszła z konta już w poniedziałek. Płaciłem przy pomocy karty już
    zdefiniowanej w systemie Verisign.

    Pozdrawiam,
    --
    P.

  • 5. Data: 2002-12-17 14:17:55
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki <p...@p...name>
    wyznał(a):
> [...]
    > blokady (jedna na 1,03 zł ;-). Transakcja przeprowadzona w piątek
    > zeszła z konta już w poniedziałek. Płaciłem przy pomocy karty już

    potwierdzam. też w listopadzie płaciłem w internecie kartą Visa
    Electron (notabene też za domenę ;). może znaczenie ma to, że płaciłem
    kartą wydaną na długo przed przejęciem Inteligo przez PKO BP?

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 6. Data: 2002-12-17 14:37:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:qjH=PeGISaUiXunBRLzRdi1kDgbF@4ax.com, Dawid Lorenz wrote:
> [...]

    > Electron (notabene też za domenę ;). może znaczenie ma to, że płaciłem
    > kartą wydaną na długo przed przejęciem Inteligo przez PKO BP?

    Miejmy nadzieję, że nie. W FAQ ciągle jest informacja o tym, że karta działa
    w Internecie, prawdopodobnie ta informacja została by zmieniona, gdyby
    nastąpiła zmiana:

    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-karty-i-bankomaty.h
    tml

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-17 15:15:16
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli faktycznie wyłączyli transakcje IO, to czas zamknąć konto...

    Nie bój nic, nie wyłączyli.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2002-12-17 15:18:23
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atnf41$1ik$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bój nic, nie wyłączyli.

    Tak myślałem, ale na wszelki wypadek chciałem ich postraszyć ;)

    --
    Robert

  • 9. Data: 2002-12-17 18:33:39
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marlboro" <m...@e...it.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestem w stanie nic kupic - zawsze ten sam komunikat - Visa nie moze
    > zweryfikować mojej karty. Czyzby dziwny zbieg okolicznosci?
    Rygielski

    u mnie działało płaciłem przez eCard. w grudniu

    --
    tatko1971

    -------
    Sukces jest jak pierdnięcie,
    własny ładnie pachnie,
    cudzy śmierdzi.
    -------

  • 10. Data: 2002-12-21 16:19:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 17 Dec 2002 14:46:10 +0100, "Marlboro" <m...@e...it.pl>
    wrote:

> [...]
    >karty uzywam? bo powinno sie uzywac do takich tranzakcji ponoc tego z
    >drugiej strony karty, tam gdzie podpis... o 3 cyfry dluzszego... ale ja

    LOL :)

    Numer na pasku na rewersie nie jest dluzszy, to sa dwa numery :)
    Numer karty oraz numer CVC2/CVV2 (trzycyfrowy), ktory wlasnie sluzy do
    dodatkowej weryfikacji przy platnosciach IO. Wpisywac go nalezy w
    osobne, specjalnie na niego przeznaczone pole (jesli takie jest).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730