  • 1. Data: 2004-11-28 14:13:13
    Temat: Stare jak świat książeczki oszczędnościowe PKO BP - można realizować ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Takie fajne małe książeczki ;)
    Znalazłem jedną , gdzie w 87 roku było na niej 49 000 zł , w
    97 roku pobrano 48 880 zł ... zostało 20 ...

    Wrzucę skan jutro na serwer , pokażę o jakąchodzi ... na pewno
    możnabyło wpłacać i wypłacać na poczcie pieniążki z tycj
    książeczek .. ktoś się orientuje, czy można to robić nadal ? I
    jeśli tak, to co z tych 20 zł będzie ? ;)

    --
    Stasio Podróżnik callto://santex997
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200

  • 2. Data: 2004-11-28 14:49:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <coclve$ao0$1@atlantis.news.tpi.pl>, Stasio Podróżnik wrote:
    > Takie fajne małe książeczki ;)
    > Znalazłem jedną , gdzie w 87 roku było na niej 49 000 zł , w
    > 97 roku pobrano 48 880 zł ... zostało 20 ...

    Też taką kiedyś znalazłam w szufladzie. Od paru lat leżało na niej
    5zł (wcześniej były jakieś operacje), bo tyle chyba trzeba było
    zostawić, żeby nie skasować książeczki.
    Wyciągnęłam to z szuflady, zatargałam do pko, poprosiłam (pokornie!) o
    naliczenie odsetek i likwidację i aż się zdziwiłam po jakichś 2 tyg.
    ile tam wyrosło. Jeszcze tego samego dnia mama zaczęła
    szukać po całym domu swojej, dawno już zapomnianej książeczki:)

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 3. Data: 2004-11-28 17:22:11
    Od: "Andrzej Bedliński" <andrzej@(niespamuj)bedlinski.com>

    Właśnie niedawno żona znalazła swoją stareńką książeczkę PKO.
    Ostatnia operacja była w 1981 roku.
    Czy jest szansa wypłacić z niej jakiekolwiek pieniądze ?
    Pozdrawiam .
    Andrzej.

  • 4. Data: 2004-11-28 17:30:20
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Wyciągnęłam to z szuflady, zatargałam do pko, poprosiłam (pokornie!) o
    > naliczenie odsetek i likwidację

    Robią to bez proszenia, ale jak ich "prosisz (pokornie!)" to pewnie też nie
    odmawiają. Prosząc, przypominasz im - kto tu jest panem i dla kogo - za co
    my, pozostali klienci jesteśmy Ci b. wdzięczni ;) Jak mama znajdzie jeszcze
    jakieś książeczki PKO, to do próśb dołącz jeszcze jakiś poemacik pochwalny
    dla banku ;)

    pzdr

  • 5. Data: 2004-11-28 19:14:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cod20l$k7k$1@inews.gazeta.pl>, _Mark_ wrote:

    > Robią to bez proszenia, ale jak ich "prosisz (pokornie!)" to pewnie też nie
    > odmawiają. Prosząc, przypominasz im - kto tu jest panem i dla kogo - za co
    > my, pozostali klienci jesteśmy Ci b. wdzięczni ;)

    Wobec tego mam nadzieję, że są klienci, którzy nie uznają słowa
    'proszę' i wpadają do banku z wrzaskiem "Wyliczta mi to, k***a!",
    przypominając bankowcom kto tu rządzi.

    Renata

  • 6. Data: 2004-11-28 19:59:03
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Wobec tego mam nadzieję, że są klienci, którzy nie uznają słowa
    > 'proszę' i wpadają do banku z wrzaskiem "Wyliczta mi to, k***a!",
    > przypominając bankowcom kto tu rządzi.

    Może to zabrzmi przewrotnie, ale masz rację ;) - właśnie stąd się bierze
    tyle chamstwa. Muszą być przecież klienci którzy sytuację wyprostują. Bo
    jakby nie oni, to następny klient po Tobie, oprócz pokornych próśb musiałby
    np. piosenkę dla "pani z okienka" w koncercie życzeń zadedykować, a nastepny
    przynieść kosztowny drobiazg itd. Z moich obserwacji (długoletnich!) wynika,
    że to właśnie potulni klienci takie "procedury załatwiania spraw" tworzą
    sami, a jak miarka się przebierze, to mają pretensje, że Bóg ich umieścił w
    takim skorumpowanym kraju.

    pzdr

  • 7. Data: 2004-11-29 07:55:50
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncqjpc8.p7b.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

> [...]
    > ile tam wyrosło. Jeszcze tego samego dnia mama zaczęła
    > szukać po całym domu swojej, dawno już zapomnianej książeczki:)

    no dobra, ale ile tam wzrosło?

  • 8. Data: 2004-11-29 17:36:47
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <coekm0$9v3$1@news.onet.pl>, <t...@p...onet.pl> wrote:

    > no dobra, ale ile tam wzrosło?

    A do czego ci ta informacja? Przecież to nie jest tak, że za
    wygrzebaną z szuflady książeczkę pko przyznaje znalazcy premię w
    stałej wysokości.

  • 9. Data: 2004-11-29 21:37:30
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncqmnhe.3pl.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > A do czego ci ta informacja? Przecież to nie jest tak, że za
    > wygrzebaną z szuflady książeczkę pko przyznaje znalazcy premię w
    > stałej wysokości.

    też mam gdzieś taką i chciałbym wiedzieć czy też się zdziwię i czy opłaca mi
    się szukać tej książeczki.
    Informacja od kiedy 5 zł urosło to tak dużej kwoty jak u Ciebie (właśnie
    jaka to kwota), pomogła by mi przełamać moje wrodzone lenistwo.

  • 10. Data: 2004-11-29 22:37:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cog4qm$qfq$1@news.onet.pl>, <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Informacja od kiedy 5 zł urosło to tak dużej kwoty jak u Ciebie (właśnie
    > jaka to kwota), pomogła by mi przełamać moje wrodzone lenistwo.

    Tyle, że po pierwsze nie chodzi o samo 5zł, bo przedtem były jakieś
    wpłaty/wypłaty (nie były to szokujące sumy, bo książeczka nie służyła
    do oszczędzania, tylko jako bezpieczniejszy portfel podczas wyjazdów),
    a po drugie to nie pamiętam:) Od jej zlikwidowania minęło już parę
    lat.