  • 1. Data: 2004-11-28 13:13:27
    Temat: 1 mln PLN - kredyt, pośrednictwo
    Od: "piotr" <m...@w...pl>

    Witam

    Zapłacę prowizję za pośrednictwo (skuteczne) w kredycie bankowym 0,5 - 1 mln
    PLN.
    Firma z historią - zdolność jest, brak zabezpieczeń.
    Poważne ofery na maila:

    m...@w...pl

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-28 16:29:58
    Temat: Re: 1 mln PLN - kredyt, pośrednictwo
    Od: "piotr" <m...@w...pl>

    Chodzi o kredyt na finansowanie niedoboru kapitału obrotowego.
    Firma ma zyski od lat, EBITA + wynik cały czas na plusie.
    Tylko zbyt wolno się rozwijamy, a wiele jest to zrobienia, itd...
    Służę szczegółowymi wyjaśnieniami.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-11-28 16:41:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    piotr <m...@w...pl> wrote:
    > Służę szczegółowymi wyjaśnieniami.

    A nie lepiej do banku isc i tlumaczyc? Aczkolwiek w Proficie czytalem o
    osobie z Wawy ze znajomosciami, ktora takie sytuacje rozwiazuje, ale nie
    wiem cz ytu ja znajdziesz. Bo w pierwszej chwili tp wlasnie mi wygladalo na
    "dam prowizje za zlaatwienie lewego kredytu" ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2004-11-28 17:28:58
    Od: "piotr" <m...@w...pl>

    Panie Michale

    To też robię i wiele innych rzeczy.
    Można naprzykład oddać trochę z własności inwestorowi, wedle zasady lepiej
    mieć kawałek dużego tortu niz mały cały i ostatecznie tak zrobię.
    Jeszcze parę lat zostało do momentu aż staniemy się atrakcyjnym rynkiem dla
    wielkich z dużym kapitałem.
    Chyba przyzna Pan, że zbyt wiele nie stracę poza 5 minutami jeśli umieszczę
    tu posta, a może coś się stanie ;)

    pozdrawiam

    Piotr

  • 5. Data: 2004-11-29 02:50:33
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    piotr napisał:

    [...]
    > Jeszcze parę lat zostało do momentu aż staniemy się atrakcyjnym rynkiem
    > dla wielkich z dużym kapitałem.

    > [...] zbyt wiele nie stracę poza 5 minutami jeśli umieszczę tu posta, a
    > może coś się stanie ;)

    Na cud bym nie liczył ;)