eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo POMOCY › Inteligo POMOCY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mirun" <m...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo POMOCY
    Date: Thu, 10 Feb 2005 11:18:33 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <cufckh$n04$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Mirun" <m...@l...com.pl>
    NNTP-Posting-Host: alr122.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1108030929 23556 83.17.47.122 (10 Feb 2005 10:22:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Feb 2005 10:22:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336628
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam grupę.



    Mam problem.

    Wczoraj próbowałem z rachunku w Inteligo pobrać pewną kwotę pieniędzy.

    Standartowo po włożeniu karty do bankomatu PKO-BP i nabiciu pinu pojawił się
    komunikat ze operacja nie może być zrealizowana i proszę spróbować później.



    Następnie myśląc że ten bankomat jest nie sprawny próbowałem dwukrotnie
    podjąć gotówkę z bankomatu Euronetu. Tam z kolei mogłem przeczytać komunikat
    że transakcja nie może być zrealizowana z powodu anulowania przy połączeniu
    z moim bankiem.



    Jakie rozczarowanie mogłem przeżyć po powrocie do domu jak po zalogowaniu
    się na Interligo moim oczom ukazało się salto mojego rachunku na którym
    brakowało kilkunastu setek zł a w historii operacji wszystkie próby podjęcia
    gotówki były odnotowane jako skuteczne. Po rozpaczliwych telefonach na
    infolinią i kilkunastominutowych oczekiwaniach na odebranie telefonu, panie
    telefonistki tłumaczyły że do 24-tej środki trafią na rachunek bo mieli po
    miedzy 15 a 15:45 awarię systemu.i te transakcje są pomyłką systemu. Dziś od
    rana co godzinę zaglądam na moje konto gdzie mogę zaobserwować
    przygnębiający stan zerowy mojego rachunku. Proszę o pomoc od czego zacząć i
    jak odzyskać zwoje pieniądze. Na koniec wspomnę że od 6-ciu lat mam wspólny
    z żona rachunek w innym banku który obsługuje również przez sieć internetową
    i nigdy nic podobnego mnie nie spotkało.

    Owszem bywalo że bankomat po wbiciu pinu i podaniu kwoty nie wyplacał
    gotówki ale nigdy w systemie nie było sladu próby podjęcia pieniędzy.



    Jeżeli ktoś może mi pomoc to z góry dziękuje.



    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1