    From: <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo? Dziekujemy!
    Date: 19 Feb 2002 13:21:57 +0100

    Kazda milosc ma swoje granice ;-) Wlasnie definitywnie (chyba) pozegnalem sie z
    Inteligo. Na pozegnanie podeslalem im taki oto mailik (argumentacja pod rozwage
    PT Grupowiczow).
    PS. Z calym szacunikem do amatorow pizzy ;)

    ==============

    Drogie (!) Inteligo!
    Z przyjemnoscia pragne poinformowac, ze wycofalem wlasnie od was wszystkie
    oszczednosci (powyzej przecietnej) oraz stale wplywy. Nie interesuja mnie
    ulamki procenta ani groszowe oplaty, rozumiem tez ze bank musi zarabiac.
    Interesuje mnie natomiast wiarygodnosc banku, ktora dla mnie spadla wlasnie
    ponizej zera dzieki waszej polityce informacyjnej i marketingowej. Jej nie
    rozumiem ani nie chce.
    Wstydze sie, ze kiedykolwiek polecalem was znajomym - naprawilem juz swoj blad.
    Tymczasem zostawiam sobie martwe konto z minimalna kwota poki jest mi tak
    wygodnie.
    Zycze sucesow w pozyskiwaniu klientow wsrod zjadaczy pizzy - powazni ludzie
    raczej juz nie przyjda.
    Z ubolweaniem
    (-)