  • 41. Data: 2002-01-28 21:32:28
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    news:gcdb5ucck4nqgiqvcjfivli9nrqcedufu1@4ax.com...
    > No właśnie tam mieszkam... :-)

    Na Hermisza ? Pod parzystym numerem ?
    Mówi Ci to coś: 0601 835262 ???

  • 42. Data: 2002-01-28 22:09:39
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a34bae$bav$1@news.onet.pl...

    > Skoro jest jak piszesz sprawdź w książce telefonicznej www adres imć
    > hrabiego JWP Śmiejka
    > :-)))
    > Multikino, BP, makro,real
    > gdzie ten piąty? w lukasie na 3 maja ?

    Tak, jest przy oddziale Lukas Banku na 3-go Maja.
    Tzn. sam bankomat jest na prostopadłej do 3-go Maja, na przedłużeniu drogi
    prowadzącej do wjazdu do kliniki.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 43. Data: 2002-01-28 22:19:13
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a34ib2$lvd$1@news.onet.pl...
    > Tak, jest przy oddziale Lukas Banku na 3-go Maja.

    Jesteś mieszkańcem Zabrza ?

  • 44. Data: 2002-01-29 07:53:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > O! Dlaczego się nie nadaje? QM nie działa w firmowym?

    Wyślij sobie QM z konta na konto i zobacz jakość jego opisu - ja bym tak
    przelewu do kontrahenta nie wykonywał :-)

    K. Kowalski

  • 45. Data: 2002-01-29 07:55:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "inkoguto" <p...@b...pl> wrote in message
    > Multikino, BP, makro,real
    > gdzie ten piąty? w lukasie na 3 maja ?

    Dokładnie tak samo naliczyłem :-)
    Kolego Tristanie - szykuj się ;-)))) Jesteśmy coraz bliżej ;-)

    K. Kowalski

  • 46. Data: 2002-01-29 07:57:20
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Na Hermisza ? Pod parzystym numerem ?
    > Mówi Ci to coś: 0601 835262 ???

    Hehehe - dobre :-)
    I co - namierzony? ;-)

    K. Kowalski

  • 47. Data: 2002-01-29 07:58:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > Nie ma to jak polityczna poprawnosc ;D

    Doradco Frabiński - Ty mnie tutaj nie tutaj ;-)

    K. Kowalski

  • 48. Data: 2002-01-29 08:13:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 08:58:14 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Doradco Frabiński - Ty mnie tutaj nie tutaj ;-)
    ^^^^^^^

    Wybiegasz w przyszlosc (mam nadzieje :-))

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 49. Data: 2002-01-29 08:19:37
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com>

    Tristan Alder wrote:

    > Tak, ale co będzie, jeśli akurat braknie przy wykonywaniu przelewów?

    Zawsze można zamówić kolejną odpowiednio wczesniej.

    > O ile zdefiniujesz przelew, to nie trzeba. Jak nie zdefiniujesz,
    > trzeba. Ale niezależnie od wszystkiego, nie ma sztucznego podziału na
    > QuickMoney i zwykłe przelwy, a mBank sam wie, że idzie wewnątrz
    > mBanku, więc przelewa online... Funkcjonalnie lepsze niż Inteligo,

    Owszem, tu się zgadzam. Ale wolałbym mieć opcjonalną możliwosć
    potwierdzania hasłem przelewów międzyrachunkowych (lub płatnosci). W
    sumię, ja płatnosć definiuje sobie nie dlatego, żeby nie musiec
    wklepywać kodu, tylko dlatego, żeby nie musieć wpisywać co chwila
    wszystkich danych. A w wielu przypadkach wolałbym potwierdzenie kodem.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 50. Data: 2002-01-29 08:50:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 21:10:21 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Skoro jest jak piszesz sprawdź w książce telefonicznej www adres imć
    >hrabiego JWP Śmiejka

    Łał, gdzie to takie dane są?

    Aż się boję, bo skąd WWW wie, gdzie ja mieszkam i skąd Wy wiecie, jaki
    mam numer telefonu... Kurcze, szpiegujecie? :-)

    >:-)))
    >Multikino, BP, makro,real
    >gdzie ten piąty? w lukasie na 3 maja ?

    No dobra, 4... Napisałem ,,z 5''. Czyli szacowałem, a nie liczyłem
    dokładnie. A więc 1 róznicy to chyba nieduża pomyłka, prawda?
    Zwłaszcza, że właśnie dzięki temu Lukasowi jest też w centrum Zabrza,
    więc nie jest źle...

    >O "rzut beretem" od E40 kraków-wrocław jest ich "mnóstwo"
    >:-)))

    Dokładnie... O ile E40 to ta trasa, o której myślę...

    >Hrabia kontynuuje tradycje pastora experta ???

    Niby dlaczego? Że się pomyliłem o 1?

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)