  • 1. Data: 2004-04-16 11:39:23
    Temat: Pytanie o płatnosci nternetowe (ebay)
    Od: "Wojciech Wasowicz" <w...@o...pl>

    Czesc,

    Mam pytanie - jak najlepiej zorganizować płatności internetowe do Ameryki (mam
    zamiar kupic coś na ebay) i ile to może kosztować. Czy ta karta mBanku się nada?

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-04-16 12:10:50
    Temat: Re: Pytanie o płatnosci nternetowe (ebay)
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Wojciech Wasowicz" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
    (mam
    > zamiar kupic coś na ebay) i ile to może kosztować. Czy ta karta mBanku się

    "Ta" karta, tzn, jaka karta?
    wypukła lub e-Karta powinna przejść, pod warunkiem, że sprzedawca oferuje
    płatność kartą kredytową i gdzieś tam po drodze nie jest napisane, że
    akceptuje karty tylko smerykańskie

    Jeżeli to ma być płatność kartą przez PayPal to zapomnij o jakiejkolwiek
    polskiej karcie kredytowej. Nie przejdzie.

  • 3. Data: 2004-04-16 15:18:23
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

> [...]
    (mam
    > zamiar kupic coś na ebay) i ile to może kosztować. Czy ta karta mBanku się

    Jeśli sprzedawca akceptuje płatności karta kredytową poprzez Paypal to
    zapomnij, żadnej kk z polskiego banku Paypal nieakceptuje.
    Jeśli będziesz miał problem z ta płatnościa skontaktuj sie ze mna i za
    drobną opłata pomoge Ci dokonać jej.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-04-16 15:31:40
    Od: "dk" <d...@u...to.toya.net.pl>