  • 11. Data: 2010-05-15 19:55:14
    Temat: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: "stary" <b...@w...pl>

  • 12. Data: 2010-05-15 20:03:47
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    >> Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >> news:508842a6-2042-4a5d-9487-ce8ca17987d7@b21g2000vb
    h.googlegroups.com...
    >>>http://drendriu.ovh.org/
    >>
    >> A to to Ty czy nie Ty: http://nmp1.w.interia.pl/pocz.HTM
    >>
    >> --
    >> marfi
    >>

    > Toz to ten pajac.

    Starożydowkie przysłowie mówi "Pajac niejednego ma pajaca" ...

    --
    marfi

  • 13. Data: 2010-05-15 20:11:23
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > A to to Ty czy nie Ty:http://nmp1.w.interia.pl/pocz.HTM

    Tak ja. Parę lat był taki czas, że każdy zakładał bloga.

    Jakoś tak w drugim roku studiów kupiłem sobie kompa (okazał się być
    potrzebny na polibudzie), później założyłem internet zachłysnąłem się
    felietonami Michalkiewicza (którego można było jeszcze w latach 90 -
    przed "nocną zmianą" oglądać w w bodajże Forum - taki program na TVP1
    - jeszcze przed całkowitym zniszczeniem UPR-u w mediach
    publicznych ...

    Warszawska debata wyborcza: Korwin-Mikke z Krasnoludkiem 2
    http://www.youtube.com/watch?v=yel2fU17AuQ

    .... przez oficerów WSI poprzebieranych za "niezależnych"
    dziennikarzy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2010-05-15 20:17:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
    > A to to Ty czy nie Ty:http://nmp1.w.interia.pl/pocz.HTM

    >Tak ja. Parę lat był taki czas, że każdy zakładał bloga.

    Szacunek, za stałość poglądów z którymi się nie zgadzam.

    --
    marfi

  • 15. Data: 2010-05-15 20:26:12
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Toz to ten pajac.
    >
    > stary

    Kolego Stary, może zanim zaczniemy się obrzucać nawzajem inwektywami,
    zaproponowałbyś jakąś prognozę albo wykres. Może da się jeszcze jakoś
    uniknąć wylania "wiadra pomyji", które przy tego typu twoich
    "wejściach" raczej jest nieuniknione.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2010-05-15 21:11:17
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >   Szacunek, za stałość poglądów z którymi się nie zgadzam.

    Zdrowia i szczęścia w inwestycjach życzę Marfi. Dobrych prognoz
    inwestycyjnych na przyszłość i jak najmniej polityki na grupie. Dla
    naszego wspólnego dobra :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2010-05-15 21:26:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...

    >Zdrowia i szczęścia w inwestycjach życzę Marfi. Dobrych prognoz
    >inwestycyjnych na przyszłość i jak najmniej polityki na grupie. Dla
    >naszego wspólnego dobra :).

    Spox... szacunek nie znaczy, że sie z Tobą zgadzam więc:
    Endriu... nie pi***ol a wskaż na tej grupie wątki dotyczące polityki i
    rozpoczęte przez Ciebie i Mnie (wielkie "M" tak samo mi się należy jak
    wielkie "C" Tobie) i podaj proporcje ilości tych wątków.... Czego
    Ci wzajemnie i serdecznie życzę.

    BTW: Wolałbym abyś nie nadużywał pojęcia "naszego wspólnego dobra" a
    szczerze użył np. "mojego wspólnego dobra" . :)

    --
    marfi

  • 18. Data: 2010-05-15 21:49:10
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > rozpoczęte przez Ciebie i Mnie (wielkie "M" tak samo mi się należy jak
    > wielkie "C" Tobie) i podaj proporcje ilości tych wątków....          Czego

    Amen.

    P.S. Na koniec wątku pozwolisz, że zapoznam cię z moimi ostatnimi
    obserwacjami.
    Otóz ostatnio dochodzę do takiego wniosku, że polityczne kłapanie
    dzioben nie sprzyja interesom (również giełdowym). Coś mi się wydaje,
    że z czasem będzie mnie tu coraz mniej. Miałem trochę czasu - rzuciłem
    parę - w mojej opini - ważnych tekstów, kto przeczytał - wyciągnął
    wnioski jego sprawa.

    Jedno jest pewne - ja świata nie zbawię - jakby to powiedzieć w
    terminologii zakonnej - brakuje haryzmatu :). Niech zbawiają świat ci
    co są do tego stworzeni :).

    Ostatnimi czasy, to ogólnie cholernie brakuje mi czasu na wszystko
    powiem ci Marfi.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2010-05-16 10:57:45
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...

    > Szacunek, za stałość poglądów z którymi się nie zgadzam.

    To ciekawe spostrzeżenie.
    Aczkolwiek odpowiedzi na swoje zadane tu pytania znalazłem, co mnie cieszy.

  • 20. Data: 2010-05-17 17:40:13
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Aczkolwiek odpowiedzi na swoje zadane tu pytania znalazłem, co mnie cieszy.

    A mnie się pytania mnożą cały czas .....

    Jeżeli możesz, to podziel się ze mną (i Marfi również) swoim
    stanowiskiem w kwestii braku międzynarodewej komisji - przegłosowaniu
    jej braku przez PO. Czy jako Polak nie uważasz - jak ja - że to
    skandal, kpina z narodu, i antypolskie zachowanie ?. I czy kpiną nie
    jest również fakt, iż miesiąc po katastrofie w dalszym ciągu strona
    Rosyjska nie przekazała Posce czarnych skrzynek Tupolewa ?.

    Czu nie razi cię to w oczy i nie wkurwia tak jak mnie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/