  • 41. Data: 2010-05-20 12:13:11
    Temat: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

> [...]
    > kiedyś coś z tego nam oddadzą. Kiedy? Co? - nikt tego nie wie, bo
    > przecież Nasi Umiłowani Przywódcy, których właśnie będziemy sobie
    > teraz wybierać, zawsze mogą - i właśnie się do tego szykują - zmienić
    > i wiek emerytalny i zasady wypłaty. [...]".
    >
    > Okradają go ci sami, lub dzieci tych którzy okradali 20 lat temu
    > mojego ojca. Najwyższy czas wreswszcie zerwać tą pętle.
    >
    > Dosyć mam robienia na tą komunistyczną czerwoną chołotę ... Dosyć
    > okradania.
    > Dosyć przymusowych ubezpieczeń społecznych !!!!!!!!

    wpakujmy druga czesc sejmu i rzad do drugiego tutka i na smolensk...;)

    a powaznie - w obecnej sytuacji mozna wybrac pomiedzy tymi, ktorzy Cie
    okradna ze wszyskiego, tymi co Cie okradna ale Ci jeszcze cos zostawia i
    tymi co Cie okradna tak ze bedziesz myslal ze cos Ci jeszcze zostawili...

    przyznasz ze zajebisty wybor;)

    pozdraiwam
    SlawcioD

  • 42. Data: 2010-05-20 13:47:11
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

> [...]

    Popieram.
    Nie chcę żeby moje pieniądze karmiły OFE, chcę sam o nich decydować.
    Podobnie ze składką emerytalną w ZUS.
    Ja wiem lepiej, jak wykorzystać moje własne pieniądze, wypracowane krwawicą.

    Niestety maja to w dupie dokładnie wszystkie rządy od 1945 roku.

    Nie dość, że już w swoim zyciu zostawiłem tam kupę kasy, to kiedy pójdę na
    emeryturę żeby zdechnąć za statystyczne 10 lat, będą mi przez te 10 lat
    wypłacali jakieś śmieszne głodowe pieniądze.
    Niech chociaż nazwa się zmieni na podatek jakis tam.
    Wtedy by była sprawa jasna, a nie udawanie wariata.

    Generalnie jestem za tym, żeby jak najmniejszą częścią moich pieniędzy
    rządzili urzędnicy, w dużej mierze pozbawieni jakiejkolwiek
    odpowiedzialności za swoje czyny.

    Argument, ze państwo musi zadbać o moją przyszłość, bo ja moge przejeść i
    olaboga co wtedy??? z góry odrzucam.
    Jak dziś stracę wszystko łącznie ze zdrowiem, to wszyscy oprócz rodziny będą
    to mieli w dupie, więc nie wierzę że w innych przypadkach się przejmą
    sprawą.

    Reasumując, w temacie giełdy i finansów, należy chociaż zlikwidować OFE i
    przestać w ten sposób karmić zagraniczne koncerny.
    Niech chociaż ta kasa zostanie w Polsce i nakarmi nasze urzędnicze brzuchy,
    zawsze to jakieś pocieszenie że utrzymuję 2 naszych urzędasów a nie jakiegoś
    najaranego marychą misia z City.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2010-05-20 14:37:52
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    SlawcioD wrote:

    > a powaznie - w obecnej sytuacji mozna wybrac pomiedzy tymi, ktorzy Cie
    > okradna ze wszyskiego, tymi co Cie okradna ale Ci jeszcze cos zostawia i
    > tymi co Cie okradna tak ze bedziesz myslal ze cos Ci jeszcze zostawili...

    Mógłbyś nakreślić w skrócie gdzie się podziewają te pieniądze, które ONI Ci
    kradną. Na co są wydawane? Po Twojej odpowiedzi szybko się zorientuje kto to
    są ONI.

  • 44. Data: 2010-05-20 17:27:06
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    totus pisze:

    > Mógłbyś nakreślić w skrócie gdzie się podziewają te pieniądze, które ONI Ci
    > kradną. Na co są wydawane? Po Twojej odpowiedzi szybko się zorientuje kto to
    > są ONI.

    skippy ponizej napisal mniej wiecej o tych ONYCH...

    jak narazie to nie moj problem, narazie ja ICH dymam ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD