  • 1. Data: 2010-05-15 06:38:10
    Temat: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Ograbieni "dla własnego dobra"

    "[...] Trudno o lepszą ilustrację imperialnego obłędu, jaki ogarnia
    Europę, niż decyzja ministrów finansów krajów członkowskich Unii
    Europejskiej o ustanowieniu funduszu w wysokości 750 miliardów euro,
    który umożliwi Europejskiemu Bankowi Centralnemu we Frankfurcie
    wykupywanie obligacji państw, które utracą zdolność obsługiwania
    swoich długów publicznych. [...]".

    Vivat strefa Euro ....

    P.S. Obliczy ktoś, ile to wyjdzie na przeciętnego europejczyka ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-05-15 07:04:14
    Temat: Re: Instrukcja dymania panienek c.d.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Vivat strefa Euro ....
    >
    > P.S. Obliczy ktoś, ile to wyjdzie na przeciętnego europejczyka ?.

    Skoro mogą zbankrutować polskie koleje to może mi ktoś powiedzieć
    dlaczego nie może zbankrutować Grecja ?.
    Euronaganiacze, bądźcie konsekwentni, nie dajcie się ruchać Anieli ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-05-15 07:30:12
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Skoro mogą zbankrutować polskie koleje

    Wydaje mi sie, ze dlatego sa dotowane przez panstwo zeby nie upadly

    Leszek

  • 4. Data: 2010-05-15 07:45:03
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Skoro mogą zbankrutować polskie koleje to może mi ktoś powiedzieć
    > dlaczego nie może zbankrutować Grecja ?.
    > Euronaganiacze, bądźcie konsekwentni, nie dajcie się ruchać Anieli ...

    Niech pobakrutują ci (Niemiecko-Francuskie grandziarstwo) co
    poinwestowali w obligacje bankruta.

    http://grzegorzzalewski.blox.pl/2010/04/Oliwkowy-kry
    zys-w-obrazkach.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-05-15 07:57:07
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Niech pobakrutują ci (Niemiecko-Francuskie grandziarstwo) co
    > poinwestowali w obligacje bankruta.
    >
    > http://grzegorzzalewski.blox.pl/2010/04/Oliwkowy-kry
    zys-w-obrazkach.html

    Tak wygląda ten wasz Euro-Platformiany wolny rynek ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-05-15 08:59:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <a...@g...com> wrote in message
    e.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > http://grzegorzzalewski.blox.pl/2010/04/Oliwkowy-kry
    zys-w-obrazkach.html

    Tak wygląda ten wasz Euro-Platformiany wolny rynek ?.

    W skrócie, nie chciałbyś być bailautowany jak Grecy ?
    Zapożyczyli sie na koszt niemiaszków, nie płacą podatków (to u nich sport
    narodowy), a teraz
    mówią: "hue hue herr Merkel, to sa wasze piniąse i co nam zrobicie ?"

    george

  • 7. Data: 2010-05-15 09:00:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > narodowy), a teraz
    > mówią: "hue hue herr Merkel, to sa wasze piniąse i co nam zrobicie ?"

    aha zapomniałem zapytać, kto kogo dyma ?
    george

  • 8. Data: 2010-05-15 09:16:03
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    To prawda, że to rozboj. Ale jak na razie wokoł niego jest więcej hałasu
    niż rozboju.
    Wydano może 20 mld eur , głównie na grecje. Jest jeszcze szansa sie
    opamietać.
    A ile wydał FED jak dotąd ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2010-05-15 14:56:24
    Od: fatso <f...@n...com>

    Mnie sie podoba najbardziej ten pierwszy obrazek. Wynika z niego, ze
    Italia jest dopiero 8-mym
    wierzycielem Grecji jesli o obligacje panstwowe chodzi.
    Wlosi wiedza co robia- maja wszak doswiadczenie z Grekami idace wstecz
    2 tys lat, trudno ich Grekom
    wyruchac. Nie podejrzewam bywalcow tej grupy by ktorys z was czytal Quo
    Vadis. Mogliscie jednak
    obejrzec sobie film polski o tym tytule. Cesarz Neron sie smieje tam ze
    zdrajcy Chilona, tego co wydal chrzescijan.
    Drwi z tego potomka Achillesa i Hektora co ze strachu tarza sie teraz w
    blocie.

    No i dobrze tez, ze NBP ma kolek twardy co mu odbyt zatyka. Ani grosza
    Grekom czy tez Ukraincom
    bo to jest szmal wyrzucony w bloto.

    fatso

  • 10. Data: 2010-05-15 16:55:47