  • 1. Data: 2006-07-01 21:02:51
    Temat: Ing Bank slaski (potwierdzenie przelewu)
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Witam
    posiadam konto studenckie w ING banku slaskim,
    obsluguje je przez internet,

    w jaki sposob moge otrzymac potwierdzenie z pieczątką banku,
    czy wystarczy pojsc do siedziby banku i poprosic o wydruk?

    musze cos oplacic i okazac potwierdzenie przelewu,
    nie sadze zeby ktos mi uwierzył jak wydrukuje to co pokazuje sie na stronie

    pozdr. Piotrek

  • 2. Data: 2006-07-01 21:21:34
    Temat: Re: Ing Bank slaski (potwierdzenie przelewu)
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    Interkas napisał(a):
> [...]
    >
    > musze cos oplacic i okazac potwierdzenie przelewu,
    > nie sadze zeby ktos mi uwierzył jak wydrukuje to co pokazuje sie na stronie

    Robisz sobie wydruk z ingonline i smigasz z tym do odziału po pieczątke.
    Z drugiej strony chyba na dole tego potwierdzenia jest napis - dokument
    elektroniczny nie wymaga podpisu - czy cos w tym sensie?

  • 3. Data: 2006-07-01 22:04:34
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adams99" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z drugiej strony chyba na dole tego potwierdzenia jest napis - dokument
    > elektroniczny nie wymaga podpisu - czy cos w tym sensie?

    niestety takie napisu nigdzie nie widze,
    ale zrobie jak mowiles, wydrukuje i pojde do banku

    pozdr. Piotrek

  • 4. Data: 2006-07-01 22:05:20
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > Z drugiej strony chyba na dole tego potwierdzenia jest napis - dokument
    > elektroniczny nie wymaga podpisu - czy cos w tym sensie?

    jest takie cuś, masz racje,
    pozdrawiam i dzieki za pomoc!!