  • 1. Data: 2006-07-01 18:23:43
    Temat: Marza banku na kredyt w CHF
    Od: r...@g...com

    Witam

    Czy uwazacie ze _marza_ wynegocjowana z bankiem: 1.1% na kredyt w CHF
    jest ok?

    Kredyt wziety jeszcze przed 1 lipca, pod hipoteke, 200k PLN na 13 lat.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2006-07-01 19:52:32
    Temat: Re: Marza banku na kredyt w CHF
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Czy uwazacie ze _marza_ wynegocjowana z bankiem: 1.1% na kredyt w CHF
    > jest ok?
    >
    > Kredyt wziety jeszcze przed 1 lipca, pod hipoteke, 200k PLN na 13 lat.

    Nie znam innych uwarunkowam i dodatkowych kosztów kredytu, ale biorac pod
    uwage sama marze, to jest ok.

  • 3. Data: 2006-07-01 20:34:07
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    On 1 Jul 2006 11:23:43 -0700, r...@g...com wrote:

    > Czy uwazacie ze _marza_ wynegocjowana z bankiem: 1.1% na kredyt w CHF
    > jest ok?

    W Millenium dostałem 1% bez żadnych negocjacji.

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |

  • 4. Data: 2006-07-01 22:45:24
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > W Millenium dostałem 1% bez żadnych negocjacji.

    Mozesz dostac nawet 0.5%. Zalezy od kwoty i LTV

  • 5. Data: 2006-07-02 06:32:43
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On 2 Jul 2006 00:45:24 +0200, a...@t...pl (Bartek) wrote:

> [...]

    W Kredyt Banku mają promocję dla wybranych firm (tylko duże,
    międzynarodowe) - marża w PLN 0,6 a CHF 0,8 + brak prowizji.

  • 6. Data: 2006-07-02 11:29:23
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    <r...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Witam
    >
    > Czy uwazacie ze _marza_ wynegocjowana z bankiem: 1.1% na kredyt w CHF
    > jest ok?
    >
    > Kredyt wziety jeszcze przed 1 lipca, pod hipoteke, 200k PLN na 13 lat.

    hehe, ja 3 lata temu mialem marze 2,75 p.p. ;-) obnizylem ostatnio do
    2.00pp, ale przez 3 pierwsze lata bank trzymal mni w szachu prowizja za
    wczesniejsza calosciowa splate kredytu. W sierpniu skoncza sie te 3 lata
    czego nie omieszkam przypomniec bankowi. a jaki to bank? mille.