  • 1. Data: 2006-07-01 15:06:46
    Temat: mBank kaput
    Od: "DemStone" <d...@w...pl>

    Wie ktoś co jest z mBankiem. Od kilku dobrych godzin strona logowania do
    rachunku nie działa. Strony informacyjnej również nie można otworzyć.
    Wdzięczny będę za informację jeśli ma ktoś pojęcie co tam się stało i kiedy
    można spodziewać się poprawy sytuacji...

    Dzieki,
    DS

  • 2. Data: 2006-07-01 15:14:33
    Temat: Re: mBank kaput
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    DemStone napisał(a):
> [...]
    > Wdzięczny będę za informację jeśli ma ktoś pojęcie co tam się stało i kiedy
    > można spodziewać się poprawy sytuacji...

    U mnie wszystko działa.
    Andrzej

  • 3. Data: 2006-07-01 15:36:15
    Od: "DemStone" <d...@w...pl>

    > U mnie wszystko działa.

    Ciekawe, spróbowałem przez proxy i rzeczywiście hula.. Wygląda na to, że to
    jakiś lokalny problem.

    Dzięki serdeczne w każdym razie..
    DS

  • 4. Data: 2006-07-03 19:04:00
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "DemStone" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wie ktoś co jest z mBankiem. Od kilku dobrych godzin strona logowania do
    > rachunku nie działa.

    maja niezłego laga ......

    --
    chrabcio