  • 1. Data: 2006-07-01 16:22:04
    Temat: BPH: hahaha :)
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    Wiecie ze za pomocą jednego kodu SMS mozna wykonac "dowolnie" duzo
    przelewow ? :)

    Wystarczy wykonac je wszystkie w czasie waznosci kodu ... IE na dodatek
    podpowie ci jaki był ostatni kod.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 2. Data: 2006-07-01 16:24:29
    Temat: Re: hahaha :)
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > Wiecie ze za pomocą jednego kodu SMS mozna wykonac "dowolnie" duzo
    > przelewow ? :)
    żadna nowość...

    > Wystarczy wykonac je wszystkie w czasie waznosci kodu ... IE na dodatek
    > podpowie ci jaki był ostatni kod.

    zmien w ustawieniach, aby IE nie pamietał kodów (uzupełanień)

    JR

  • 3. Data: 2006-07-01 17:50:34
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "KrzysiekPP" wrote in message

    > Wiecie ze za pomocą jednego kodu SMS mozna wykonac "dowolnie" duzo
    > przelewow ? :)

    widzę że w banku bez zmian :-) i to mnie utwierdza w przekonaniu,
    że dobrze zrobiłem wychodząc z niego parę lat temu
    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-07-01 18:56:18
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Wiecie ze za pomocą jednego kodu SMS mozna wykonac "dowolnie" duzo
    > przelewow ? :)

    O ile mi wiadomo kod działa max. 30 minut ew. do wylogowania się

    Darek

  • 5. Data: 2006-07-01 20:47:30
    Temat: Re: BPH: hahaha :)
    Od: Grzegorz Gawron <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Wiecie ze za pomocą jednego kodu SMS mozna wykonac "dowolnie" duzo
    > przelewow ? :)
    >
    > Wystarczy wykonac je wszystkie w czasie waznosci kodu ... IE na dodatek
    > podpowie ci jaki był ostatni kod.

    u mnie to dziala tak, ze zapisany odbiorca, do ktorego juz cokolwiek
    przelewalem, nie wymaga autoryzacji kodem przed przelewem.
    Takiej autoryzacji wymagają wyłącznie nowe wpisywane przelewy.

    Tak mam od zawsze (srebrny sezam), nic nie zmienialem w ustawieniach.

    Grzesiek

  • 6. Data: 2006-07-01 21:16:41
    Od: Jarosław Badurek <j...@n...gazeta.pl>

    Dnia 01-07-2006 o 18:22:04 KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał:

    > Wiecie ze za pomocą jednego kodu SMS mozna wykonac "dowolnie" duzo
    > przelewow ? :)
    >
    > Wystarczy wykonac je wszystkie w czasie waznosci kodu ... IE na dodatek
    > podpowie ci jaki był ostatni kod.

    Odkrycie sezonu :)

    Gdybyś poczytał
    http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/bezpieczen
    stwo/kod , to
    wiedziałbyś, że:
    "Kod SMS będzie ważny przez 30 minut od odebrania wiadomości (jeśli nie
    został jeszcze użyty) lub do końca danej sesji zalogowania w Systemie
    Sez@m (jesli zostanie użyty)."

    Jarosław Badurek
    http://www.badurek.republika.pl

  • 7. Data: 2006-07-02 06:53:03
    Od: przemmaj <p...@N...pl>

    Dnia 2006-07-01, Darek <n...@p...maila.pl> napisal/la:
> [...]

    to znaczy, ze jedynym bezpiecznym bankiem jesli chodzi o uslugi
    elektroniczne do PKO BP ?

  • 8. Data: 2006-07-02 08:44:28
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > to znaczy, ze jedynym bezpiecznym bankiem jesli chodzi o uslugi
    > elektroniczne do PKO BP ?

    Czy to znaczy ze umiesz cytować odpowiednie posty?

    Darek

  • 9. Data: 2006-07-03 04:38:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 1 Jul 2006 18:22:04 +0200, KrzysiekPP napisał(a):
    > Wiecie ze za pomocą jednego kodu SMS mozna wykonac "dowolnie" duzo
    > przelewow ? :)

    No niesamowite... :>

    > Wystarczy wykonac je wszystkie w czasie waznosci kodu ... IE na dodatek
    > podpowie ci jaki był ostatni kod.

    No i? Chyba wygodniej, jeśli chcesz robić kilka przelewów...
    Jak się wylogujesz, to kod traci ważność.

    Swoją drogą, nie wiem po co kombinować z tymi SMSami skoro można
    bezpieczniej korzystać z własnego klucza...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 10. Data: 2006-07-04 08:11:56
    Od: przemmaj <p...@N...pl>

    Dnia 2006-07-02, Darek <n...@p...maila.pl> napisal/la:

    > Czy to znaczy ze umiesz cytować odpowiednie posty?

    to znaczy, ze nie umiem,
    ktos tu ma smutne zycie i nie ma co robic tylko psuc sobie humor
    pierdolami i drobnostkami he he