  • 1. Data: 2011-08-10 15:14:06
    Temat: Ile można wypłacić z Polbanku jednego dnia?
    Od: " " <a...@g...pl>

    Zastanawiam się, ile gotówki (w PLN) można jednego dnia wyciągnąć z Polbanku?
    Wychodzi, że tylko 33k PLN: 15k przelewem na zewnątrz, 15k w okienku i 3k
    kartą debetową. Da się więcej? Nie chodzi mi o jakieś sytuacje awaryjne,
    upadek banku czy co, tylko o konieczność wpłaty 100k jednego dnia.

  • 2. Data: 2011-08-10 16:24:57
    Temat: Re: Ile można wypłacić z Polbanku jednego dnia?
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Dlaczego przelewem tylko 15 tyś ? Raczej 100 tyś max

  • 3. Data: 2011-08-10 16:26:07
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 15:14:06 +0000 (UTC), a...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > kartą debetową. Da się więcej? Nie chodzi mi o jakieś sytuacje awaryjne,
    > upadek banku czy co, tylko o konieczność wpłaty 100k jednego dnia.

    A limitu na więcej niż 15k na przelew nie da się ustawić (oidp to na 100k
    sobie ustawiłem :))?
    --
    Kojer

  • 4. Data: 2011-08-10 16:37:36
    Od: " " <a...@g...pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):

    > A limitu na więcej niż 15k na przelew nie da się ustawić (oidp to na 100k
    > sobie ustawiłem :))?

    O, nie wiedziałem, że można aż na 100k. Fajnie. Dzięki za informacje. Chociaż,
    znając Półbank, należy się spodziewać, że musi minąć z miesiąc od zlecenia
    zmiany ustawienia do faktycznego wprowadzenia zmiany do systemu. ;-)

  • 5. Data: 2011-08-10 18:00:08
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > znając Półbank, należy się spodziewać, że musi minąć z miesiąc od zlecenia
    > zmiany ustawienia do faktycznego wprowadzenia zmiany do systemu. ;-)

    Miesiąc może nie, ale w moim przypadku 2 wizyty i reklamacja :)
    Ale to było z 2 lata temu więc teraz może już lepiej im to idzie.

  • 6. Data: 2011-08-10 18:16:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <a...@g...pl> writes:

> [...]
    > znając Półbank, należy się spodziewać, że musi minąć z miesiąc od zlecenia
    > zmiany ustawienia do faktycznego wprowadzenia zmiany do systemu. ;-)

    U mnie to było ~3 dni.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 7. Data: 2011-08-10 19:59:44
    Od: Radex <r...@n...pl>

    W dniu 2011-08-10 17:14, a...@g...pl pisze:
> [...]
    > kartą debetową. Da się więcej? Nie chodzi mi o jakieś sytuacje awaryjne,
    > upadek banku czy co, tylko o konieczność wpłaty 100k jednego dnia.
    Bez ograniczeń:
    - wypłaty w kasie: bez wcześniejszego zgłoszenia 15k / CIF / oddział
    - przelewem w oddziale: bez ograniczeń
    - kartą debetową BO: max 25k
    - przelewem przez e-banking: wg TOiP max 100k, ale można dostać większy
    limit

  • 8. Data: 2011-08-13 22:04:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> j1u77u$oi7$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > kartą debetową. Da się więcej? Nie chodzi mi o jakieś sytuacje awaryjne,
    > upadek banku czy co, tylko o konieczność wpłaty 100k jednego dnia.

    Nie można w kilku różnych marmurkach po ileś w każdym?
    Plus coś debetówkami w różnych bankomatach?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'