  • 1. Data: 2011-08-10 12:35:18
    Temat: Citek i zmiany...negatywne - opłata za kartę debetową 5zł
    Od: koala <k...@p...fm>

    No i lawina ruszyła
    Citek "zlikwidował" opłaty za konto CitiDirect a w zamian wprowadził
    opłatę za kartę debetową 5zł...
    chyba czas tę kartę zlikwidować...zaczynam szukać jak zrobic to
    najprościej...

    Zastanawiam sie po kiego... zmieniałem typ konta na nowe CitiDirect
    gdzie znoszono opłaty jak wpłynie min 1500 miesiecznie ;-(
    za kwotę 20zł ;-(

    Pozdr,
    Koala

  • 2. Data: 2011-08-10 14:02:20
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "koala" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Citek "zlikwidował" opłaty za konto CitiDirect a w zamian wprowadził
    > opłatę za kartę debetową 5zł...

    Z której można się zwolnić dokonując tą kartą transakcji bezgotówkowych na
    co najmniej 100zł w miesiącu, ale uwaga, transakcje wykonane bez fizycznego
    użycia karty się nie liczą!

    > Zastanawiam sie po kiego... zmieniałem typ konta na nowe CitiDirect gdzie
    > znoszono opłaty jak wpłynie min 1500 miesiecznie ;-(
    > za kwotę 20zł ;-(

    No cóż, czuję podobne rozczarowanie, ale można się było tego spodziewać.

  • 3. Data: 2011-08-10 14:41:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "koala" j1ttvt$7j8$...@u...news.interia.pl

    > Citek "zlikwidował" opłaty za konto CitiDirect a w zamian wprowadził opłatę za
    kartę debetową 5zł...

    Gdy wiosnę br. zakładałem rachunki, obiecano mi, że w zamian za
    wpłacanie 2000 (czy 1000 -- nie pamiętam) miesięcznie nie będę
    płacił za nic. Czy mam rozumieć, że ta umowa już nie obowiązuje?
    Czy może jednak ja coś plączę? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-08-10 14:46:20
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Czy może jednak ja coś plączę? :)

    Uwierzyłeś facetowi przebranemu za księdza? ;) Znaczy bankierowi.

  • 5. Data: 2011-08-10 15:12:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> j1u5js$k81$...@i...gazeta.pl

    > Uwierzyłeś facetowi przebranemu za księdza? ;) Znaczy bankierowi.

    A co teraz mam zrobić?

    [wszystkie stacje pogody popsuły się -- wskazują 17 godzinę
    10 sierpnia w Polsce i temperaturę 16 stopni Celsjusza; jakie
    to szczęście, że mam klimatyzator przenośny, którym mogę nagrzać
    i wysuszyć łazienkę...]

    Płacić tą debetówką? Zrezygnować z niej? Zadzwonić do Citi -- i zapytać?...

    [chyba już wiem, co to znaczy -- ,,gdy franek osiągnie pułap 4:1 banki
    przejmą inicjatywę''... i pomyśleć, że ja także chciałem kupić chałupę
    w 2008 roku, zamiast samochodu... ale że brakowało mi wtedy środków...
    chałupy od tamtej pory potaniały, franki podrożały, :) zaś samochód ma
    klimatyzację -- gdybym nie chorował, mógłbym nim gdzieś pojechać, lecz
    gdzie? -- do Anglii, aby dać się pobić narkomanom? może do Grecji, aby
    widzieć ich ,,kryzys''? do Afryki, aby dołączyć do Leppera szukającego
    towarzystwa :) wśród państwa Marii i Lecha Kaczyńskich?... toż jam nie
    narkoman, Kaczyńscy na pewni mnie nie chcą u siebie, zaś w Grecji jest
    prawosławie?... w Supraślu też jest...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-08-10 19:56:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-08-10 16:02, Iksinski wrote:

    > Z której można się zwolnić dokonując tą kartą transakcji bezgotówkowych
    > na co najmniej 100zł w miesiącu, ale uwaga, transakcje wykonane bez
    > fizycznego użycia karty się nie liczą!

    no ja mam to stare directowe konto, wiec zwolnienia nie ma :(

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 7. Data: 2011-08-11 17:20:38
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >wpłacanie 2000 (czy 1000 -- nie pamiętam) miesięcznie nie będę
    >płacił za nic. Czy mam rozumieć, że ta umowa już nie obowiązuje?

    Ależ to zagranie banku vabank.
    Oferowali zwolnienie z ówczesnych wszelkich opłat, za wpływ 1500. Teraz
    tamte opłaty zerują, a wprowadzają inne, już pod zwolnienie nie podpadające
    nawet jak 15 000 wpłynie. Mają lepszych speców niż Amra von SKO.

  • 8. Data: 2011-08-11 17:37:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "mx" <@m...@o...pl@> writes:

> [...]
    > 1500. Teraz tamte opłaty zerują, a wprowadzają inne, już pod
    > zwolnienie nie podpadające nawet jak 15 000 wpłynie. Mają lepszych

    Zostaje tylko zmienić na citigold :)
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 9. Data: 2011-08-17 18:32:34
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2011-08-11 19:37, Kamil Jońca wrote:

    > Zostaje tylko zmienić na citigold :)
    > KJ

    Za kolejne 20 zł..bez gwarancji że za chwilę nie zrobią jakiegoś
    dziwnego kroku...

    Musieli mieć desant jakichś "specjalistów"

    Pozdr,
    Koala

  • 10. Data: 2011-08-17 19:00:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    koala <k...@p...fm> writes:

    > Za kolejne 20 zł..bez gwarancji że za chwilę nie zrobią jakiegoś
    > dziwnego kroku...

    E?
    W "mojej" TOiP zmiana na CG jst bezpłatna.
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)