  • 1. Data: 2011-08-10 09:12:56
    Temat: mBank , zestawienie papierowe i InPost
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Mam dyspozycję w mBanku na przesyłanie drukowanych wyciągów. Pobierają
    za to opłatę jak każdy bank w tych czasach - w wysokości 5zł/mc.

    Niestety z nieznanych mi powodów wyciągi przychodzą "wyrywkowo". Na
    przykład wyciągi miałem w styczniu, później długo, długo nic i w lipcu.

    Widzę, że wysyłają InPostem, a tu wiadomo jak z obsługą - często
    doręczyciele leją na swoją pracę, a przesyłki zostawiają bylegdzie.
    Byłbym skłonny zaryzykować stwierdzenie, że to wina doręczyciela InPost.
    mBank natomiast nie może zmienić doręczyciela na Pocztę Polską, mimo
    moich usilnych próśb i gróźb.

    Czy u Was też tak się dzieje?

    Trochę niefajnie, że tak newralgiczne dane (w tym o kontrahentach:
    osobach fizycznych i firmach) lądują niewiadomogdzie. :-(

    Pozdr,
    Rafał

  • 2. Data: 2011-08-10 10:53:04
    Temat: Re: mBank , zestawienie papierowe i InPost
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 10 Aug 2011 11:12:56 +0200, RD <r...@g...com1> wrote:

> [...]
    >
    > Trochę niefajnie, że tak newralgiczne dane (w tym o kontrahentach:
    > osobach fizycznych i firmach) lądują niewiadomogdzie. :-(

    Korzystam z usług operatora telekomunikacyjnego, który faktury przysyła mi
    inpostem. W ciągu ostatniego 1,5 roku faktury regularnie docierają 2
    tygodnie po wydrukowaniu, raz faktura dotarła ok. 4 tygodnie po
    wydrukowaniu, po terminie płatności a raz w ogóle nie dotarła. Operator
    moje telefoniczne reklamacje uwzględnił, odsetek od opóźnienia nie
    naliczył, duplikat brakującej faktury wysłał pocztą polską.

    Wracając do mbąka, skoro płacisz im za usługę, a bank wybiera sobiego
    taniego i kiepskiego podwykonawcę to masz do wyboru albo reklamować za
    każdym razem, albo zrezygnować z tej usługi w banku, albo przenieść się do
    banku gdzie nie ma takich problemów.

    Matt

  • 3. Data: 2011-08-10 16:51:02
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-08-10 11:12, RD pisze:

    > Byłbym skłonny zaryzykować stwierdzenie, że to wina doręczyciela InPost.
    > mBank natomiast nie może zmienić doręczyciela na Pocztę Polską, mimo
    > moich usilnych próśb i gróźb.
    >
    > Czy u Was też tak się dzieje?

    Mam skrytkę pocztową na Poczcie Polskiej i mBank bez dyskusji przysyłał
    przesyłki Pocztą Polską - nie miał z resztą innego wyjścia.
    Ale przyznam że nie pamiętam kiedy ostatni raz coś dostałem - chyba
    rok temu kartę debetową.

  • 4. Data: 2011-08-11 00:04:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > Trochę niefajnie, że tak newralgiczne dane (w tym o kontrahentach:
    > osobach fizycznych i firmach) lądują niewiadomogdzie. :-(

    A po co Ci to? Załóż konto internetowe w tym banku i sam zaglądaj,
    drukuj jak Ci jakiś wyciąg czy przelew potrzebny.

    --
    animka