  • 1. Data: 2011-08-10 13:13:49
    Temat: Analiza w PKO BP
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    Witam,
    Staram sie o kredyt inwestycyjny w PKO BP. Wniosek został pozytywnie
    przygotowany i zweryfikowany na miejscu, przed wysylka do centrali w
    stolicy. Poszedl do analizy 30.IV i do dzis madre glowy analitykow glowia
    sie i glowia, ZERO reakcji i odpowiedzi. Miejscowa placowka rozklada rece,
    mowia ze nic nie moga zrobic. A mialo byc tak pieknie, analiza w centrali
    miala potrwac max. tydzien, trwa juz 6 tydzien. Ile moze trawc weryfikacja
    wniosku przez analitykow ? Ma ktos jakies doswiadczenia w tym temacie ??? To
    jest tylko 6 mln i trwa juz prawie 1,5 m-ca i konca nie widac, inwestycja
    stoi, wykonawcy sie niecierpliwia, dni uciekaja.
    Co ma powiedziec firma, ktora stara sie o kredyt 100-200 mln PLN, taka
    czeka... rok na decyzje??? Na co tyle czasu analityk, analitycy potrzebuja,
    za co oni biora kase ???
    Dla mnie to strasznie dziwne i denerwujace ....

    RoB

  • 2. Data: 2011-08-11 21:56:42
    Temat: Re: Analiza w PKO BP
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "RoB" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potrzebuja, za co oni biora kase ???
    > Dla mnie to strasznie dziwne i denerwujace ....

    Metodą proporcji może...
    Ja o 4000 spędziłem w banku 1 godzinę.
    6 mln to 1500 razy więcej.
    1500 godzin to... 62,5 dnia.

    Lepiej żartować niż chorować.
    Lepiej byc młodym zdrowym i bogatym niz starym chorym i biednym.
    6 mln to musi być niesłychanie niepewny interes dla tego banku....

    Feromon

  • 3. Data: 2011-08-17 09:42:16
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    godzin to... 62,5 dnia.

    > Lepiej żartować niż chorować.
    > Lepiej byc młodym zdrowym i bogatym niz starym chorym i biednym.
    > 6 mln to musi być niesłychanie niepewny interes dla tego banku....
    >
    > Feromon

    Przy zabezpieczeniu zwrotu 50% z dofinansowania UE (wniosek podpisany) i
    zabezpieczeniu nieruchomosci na ponad 10 mln ???
    To jaki pewny jest interes dla banku ???

    RoB