eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdeaBank / Pekao - aneksy umów - cisną cisną ale nie wycisną ;) › Re: IdeaBank / Pekao - aneksy umów - cisną cisną ale nie wycisną ;)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 12 Aug 2021 08:22:58 -0700 (PDT)
    Subject: Re: IdeaBank / Pekao - aneksy umów - cisną cisną ale nie wycisną ;)
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 29 lipca 2021 o 21:16:22 UTC+2 WAM napisał(a):
> [...]
    wysyłali) a mi nawet aneksu nie przysłali.
    > Może nie ogarnęli że tam jakiś lion był/jest i cisną tylko idealnych?
    > SMSy skasowałem a w mailach mam:
    > 28.06 Ważne! Dotyczy Twojej umowy zawartej z Idea Bank S.A.
    > 14.07 Sprawdź ważną dla Ciebie informację w Idea Cloud
    > 28.07 Ważne! Dotyczy Twojej umowy zawartej z Idea Bank S.A.
    >
    > Czekam do 8 sierpnia :)

    I jak tam po dniu D?
    Ja dostałem wczoraj wypowiedzenie (listem zwykłym - ciekawe, czy tak można, inteligo
    przysyłało poleconym - i to chyba nawet z poleceniem odbioru, dobrze, że listonosz
    żonę w domu zastał - no i w końcu tych z tej "mojej" nieszczęsnej poczty wyposażyli w
    te komputerki - choć kto wie, może nie, a potwierdzenia były w formie staroświeckiej
    żółtej karteczki) z datą 6 sierpnia - z powodu nieużywania rachunku przez 6 miesięcy
    (jeszcze wg regulaminu idei).
    Więc to pewnie nie lion's jest be, tylko przy okazji zrobili eksterminację martwych
    kont - i w stylu idea*żubr (z widocznym też wpływem skarbonki) nawet nie ostrzegli,
    że będą rżnąć.
    Trochę szkoda, bo to moja jedyna debetówka z nieograniczonymi bankomatami - choć do
    tej pory nie była używana (do tego stopnia, że nawet mi jej nie odnowili czy też
    chcieli nie odnowić), bo bałem się w idei trzymać nawet 1k - a w żubrze nie byłoby
    już takiego strachu.
    Cóż, z 12 banków+fintechów do pamiętania zostanie 11 - a może jeszcze czegoś by się
    pozbyć?
    Chyba że pozbędą się mnie - policzyłem, że mam ROR w 9 bankach (Banaś ma ponoć
    więcej, ciekawe, czy lurkuje na p.b.b ;), więc może któryś też się weźmie za
    czyszczenie?