  • 11. Data: 2019-02-26 20:35:47
    Temat: Re: Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Kris napisał(a) w wiadomości: <4...@g...c
    om>...

    >Co by to w jego przypadku zmieniło?

    Odnowiło na lepszych warunkach niż standardowa? O ile była opcja.
    Chyba w listopadzie dzwoniłem specjalnie by zapytać czy lepiej zerwać
    przed odnowieniem (beztroska) i na nowo beztroską czy przedłużyć.
    Konsultant jakiś zmieszany, wreszcie że właściwie obojętne ale chyba
    lepiej zerwać i założyć. Ale przedłużyłem (z większym %).
    Odsetki skumulowane naliczyli prawidłowo.

    Arek

  • 12. Data: 2019-02-26 20:45:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 20:37:09 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

    > Odnowiło na lepszych warunkach niż standardowa?

    Co by to zmieniło w jego przypadku?

  • 13. Data: 2019-02-26 20:58:40
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Kris napisał(a) w wiadomości: <5...@g...c
    om>...

    >Co by to zmieniło w jego przypadku?

    Pisałem: o ile była akurat taka opcja (ja miałem) to przedłużenie na lepszych
    warunkach niż standardowa.
    Czy chodziło o to, że to automatycznie przedłużona "beztroska"? To j.w. z tym,
    że odsetki po zerwaniu się nie należą (ja bym przynajmniej zapytał pocztą
    wewn. dlaczego nazwa myląca).
    Ale co widział przy zrywaniu nie wiem - nie mam dostępu do jego konta...

    Arek

  • 14. Data: 2019-02-27 11:12:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    Kris napisał(a) w wiadomości:
    <5...@g...c
    om>...

> [...]
    >pocztą
    >wewn. dlaczego nazwa myląca).
    >Ale co widział przy zrywaniu nie wiem - nie mam dostępu do jego

    Pewnie nic. "podaj haslo z SMS".
    Choc moze i wyskoczylo ostrzezenie "utracisz odsetki".

    Ale taka informacja powinna byc widoczna zaraz po przedluzeniu,
    a nie wprowadzajaca w bład "beztroska".

    Wlasciwie ... niech pisze do UOKiK.
    Prezes przeanalizuje starannie, nalozy stosowna kare, i bedzie lepiej
    :)

    J.