  • 1. Data: 2019-02-24 18:37:10
    Temat: getin - jaki% mozna wynegocjowac?
    Od: malagon <m...@g...com>

    witam
    niebawem konczy mi sie lokata w getinie, jaki % mozna wynegocjowac ?

  • 2. Data: 2019-02-24 19:04:25
    Temat: Re: getin - jaki% mozna wynegocjowac?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 lutego 2019 18:37:12 UTC+1 użytkownik malagon napisał:
    > witam
    > niebawem konczy mi sie lokata w getinie, jaki % mozna wynegocjowac ?

    Pójdziesz do oddziału i jak dobrze zagadasz z pracownicą to max7,3%/ dostaniesz.
    Z początku zaproponuja Tobie 7,2%. Ale jak oczko puścisz do pracownicy to 7,3%
    dostaniesz

  • 3. Data: 2019-02-24 19:56:01
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-24, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Pójdziesz do oddziału i jak dobrze zagadasz z pracownicą to max7,3%/ dostaniesz.
    > Z początku zaproponuja Tobie 7,2%. Ale jak oczko puścisz do pracownicy to 7,3%
    dostaniesz

    Cyferki w tych procentach Ci się nie poprzestawiały? ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 4. Data: 2019-02-24 21:05:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Można i 30%, jak obligi kupisz.
    Tylko czy odkupią? ;P
    I ciekawe, czy jeszcze jakieś ładne pracownice zostały, czy tylko takie, co to
    puszczenie oczka może być naprawdę skuteczne w negocjacjach (a potem się jęczmień
    zrobi ;)?

  • 5. Data: 2019-02-25 08:47:11
    Od: malagon <m...@g...com>

    normalnie mozna chyba 2.3