    From: "Tomek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: INTELIGO
    Date: Sun, 24 Feb 2002 21:51:37 +0100

    Jest to najgorszy bank internetowy jaki kiedykolwiek spotkalem(mam rowniez
    konto w mBanku i PKO)
    Od 1 miesiace udowadniaja mi ze pobralem pieniadze z bankomatu (chodzi o 450
    PLN)choc bankomat ich nie wyplacil (PKO BP)
    Jako ze mam znajomego w oddziale placowki pod ktora podlega ten bankomat
    wiem ze jest nadwyzszka tych pieniedzy ,czyli sa:). Ale zeby je oddzyskac
    moj bank musi sie do nich zwrocic. Jak na razie po kilkunastu telefonach do
    biura obslugi klienta zostalem poinformowany o (za kazdym razem rozmawiajac
    z inna osoba); ze za skladanie falszywych zeznan grozi mi kara 15 PLN oraz o
    tym ze ktos do mnie zadzwoni. Nikogo nie interesuje to ze sa to moje
    pieniadze (dla mnie calkiem spore).
    Zostaje mi jedynie zlozenie skargi do nadzoru bankowego co niebawem
    uczyniem. Ale z taka niekompetencja i amotorstwem to w zyciu sie jeszcze nie
    spotkalem dlatego odradzam kazdemu ten bank!