  • Data: 2002-02-24 21:15:32
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym poczekal z oskarzeniami. Moze sie okazac ze to wina np bankomatu.
    > Sam mialem kiedys problem z wyplata pieniedzy. Wg bankomatu Millennium na
    > koncie nie mialem kasy. Poszedlem 10 m dalej i w PeKaowskim spokojnie
    > wyplacilem rzadana sume.

    no ale tutaj mamy doczynienia z inna rzecza.
    Ja mialem juz np problem kiedys - chcialem wyplacic - dobrze ze malo - kase
    z bankomatu Pekao SA karta Fortisa. Banomat nie wyplacil, kwota zablokowana
    ale po tygodniu zwrocilo.
    Tutaj jest tak -ze pobralo, kasy nie dostal - w PKO BP jest nadwyzka - ale z
    Inteligo nikt nie chce tego wyjasnic - bo oni maja w systemie ze pobralo -
    znaczy sie nawet nie zadzwonili - mimo kilkakrotnych monitow...
    Banki sa (ogolnie) fajne jak sie nic nie psuje - jak sie wlasnie pospuje
    cos - wtedy dopiero widac co sa warte.
    Gdyby to zalatwili od reki - ze zadzswonimy, sprawdzimy - mieliby bardzo
    wiernego klienta - teraz trzeba liczyc ilu zniecheci :))

    A o swoje walcz!