eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › ING - zmiany w serwisie SMS (ktoś zwariował)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-11-30 19:59:39
    Temat: ING - zmiany w serwisie SMS (ktoś zwariował)
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Konto OKO - serwis SMS, dotychczas SMS po 25gr. Po zmianie
    powstały 3 "profile": Darmowy, Abonamentowy i Bezabonamentowy.
    Niestety posiadacze konta OKO zostali domyślnie przeniesieni nie
    do Bezabonamentowego, który w praktyce odpowiadał dotychczasowym
    warunkom (płatny każdy SMS), ale do Darmowego (3 darmowe/miesiąc,
    nie można zwiekszyć ich ilości). Do tego w oddziale twierdzą, że
    w Darmowym niemożliwe jest usyskanie informacji np. o saldzie po
    wysłaniu SMS-a z pytaniem, co było dotychczas możliwe. W innych
    podobno można (prawda to, bo nie mogę tego znaleźć?).

    Tymczasem okazuje się, że w oddziale nie można zmienić na
    Bezabonamentowy! Rzeczywiście, w punkcie 7. Komunikatu dołaczonego
    do Regulaminu: "...pakiet Bezabonamentowy może być udostępniony
    wyłącznie za pośrednictwem systemu ING BankOnLine". a w punkcie 9.
    że możliwości zmiany parametrów powiadomień możliwe też są tylko
    przez internet.

    To istne kuriozum, żeby w oddziale nie można było osobiście
    załatwić wszystkiego, co jest związane z funkcjonalnością konta.
    Czyli aby doprowadzić do poprzedniego stanu używalności (płatny)
    serwis SMS trzeba w domku aktywować (darmowy) kanał internetowy...
    Czy ktoś w banku na mózg upadł i co chciał osiągnąć? Ani logiczne
    ani ekonomiczne.

    Arek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1