  • 1. Data: 2009-11-30 18:19:10
    Temat: mBank - przeniesienie KK - odmowa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jak podstawę odmowy przeniesienia KK do mBanku usłyszałem "zbyt mała
    liczba transakcji dokonana kartą".

    W sumie argument całkiem sensowny. Dodatkowo chciałem na nowej karcie
    uzyskać limit ok. 4 razy mniejszy niż mam na starej, więc pewnie to
    wzbudziło czujność odpowiednich służb analitycznych.

    Usiłowałem zamienić VG Millennium na VC mBank.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-11-30 19:06:22
    Temat: Re: mBank - przeniesienie KK - odmowa
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 30 Lis, 19:19, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > wzbudziło czujność odpowiednich służb analitycznych.
    >
    > Usiłowałem zamienić VG Millennium na VC mBank.

    generalnie mBank chyba bardzo zawężył grupę klientów, którym chce
    dawać kartę
    mi nie chcą ani dać nowej, ani przenieść z millenium.
    to, że nie chcą dać 3 kredytówki, to rozumiem, ale że przenieść innej
    nie chcą to jakoś dziwne

    a ja chcę mieć PayPass i dostawać gratis desery w McDonalds :)

    --
    plusz

  • 3. Data: 2009-11-30 20:37:37
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 19:19, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Usiłowałem zamienić VG Millennium na VC mBank.

    Po co ? W przeciwieństwie do VC m Banku milenijny gold ma jakąś tam
    wartość dodaną.

  • 4. Data: 2009-11-30 20:42:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Po co ? W przeciwieństwie do VC m Banku milenijny gold ma jakąś tam
    > wartość dodaną.

    Jaką wartość dodaną ?
    Na kartę mBanku mam 10% zniżki na zakup jeansów (Levis). A KK Millennium
    i tak leży w szufladzie, więc skoro nie udało się jej przenieść to będę
    ją zamykał.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-11-30 21:06:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 21:42, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Jaką wartość dodaną ?
    > Na kartę mBanku mam 10% zniżki na zakup jeansów (Levis). A KK Millennium
    > i tak leży w szufladzie, więc skoro nie udało się jej przenieść to będę
    > ją zamykał.

    Choćby przelewy na 9.9 %, bezpłatne ubezpieczenie podróżne...

  • 6. Data: 2009-11-30 22:01:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Choćby przelewy na 9.9 %, bezpłatne ubezpieczenie podróżne...

    Jakie przelewy ? To jest chyba jeden przelew i to możliwy do wykonanie
    jedynie przy przeniesieniu zadłużenia.

    Osobiście nie wiem co są warte te ubezpieczenia podróżne ale tego typu
    bonusy, traktuję raczej jako ciekawostkę niż faktyczną wartość dodaną.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-11-30 22:11:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jakie przelewy ? To jest chyba jeden przelew i to możliwy do wykonanie
    > jedynie przy przeniesieniu zadłużenia.

    Nie coś Ty, nie jeden raz. Dowolną ilość razy można.

  • 8. Data: 2009-12-01 11:09:24
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie coś Ty, nie jeden raz. Dowolną ilość razy można.

    Czyli można wykonać dowolny przelew na spłątę innej raty czy karty?
    Będzie wtedy 9,9% ?

  • 9. Data: 2009-12-01 11:18:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "dwr" <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4b14f953$...@n...home.net.pl...

    > Czyli można wykonać dowolny przelew na spłątę innej raty czy karty?
    > Będzie wtedy 9,9% ?

    Tak, ja przelewam na kompletnie dowolne rachunki. Oraz 1% prowizji.

  • 10. Data: 2009-12-01 16:15:25
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "dwr" <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:4b14f953$...@n...home.net.pl...

    > Tak, ja przelewam na kompletnie dowolne rachunki. Oraz 1% prowizji.

    Nie sprawdzają gdzie idzie przelew? BO normalny przelew to chyba ma
    standardowe oprocentowanie ?