  • 1. Data: 2004-02-22 08:56:16
    Temat: zajebali bankomat:)
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    czeski - piekny jezyk:)

    http://fun.from.hell.pl/2004-02-20/HTnet.jpg

  • 2. Data: 2004-02-22 09:05:36
    Temat: Re: zajebali bankomat:)
    Od: "b.szczepaniak" <b...@n...pl>

    ocet :)

  • 3. Data: 2004-02-22 09:08:13
    Od: "b.szczepaniak" <b...@n...pl>

    Ale jedno mnie zastanawia. Czy to że jest to JPG to nie dlatego ze temten
    czeski serwis nie trzyma archiwów czy to, że jest to jakas SFaBRYKOWANA
    sprawa.

  • 4. Data: 2004-02-22 09:13:21
    Od: Piotr <p...@o...pl>

    Użytkownik rena napisał:
    > czeski - piekny jezyk:)
    >
    > http://fun.from.hell.pl/2004-02-20/HTnet.jpg

    To nie czeski tylko chorwacki.
    Piotr

  • 5. Data: 2004-02-22 09:22:32
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "b.szczepaniak" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ale jedno mnie zastanawia. Czy to że jest to JPG to nie dlatego ze temten
    > czeski serwis nie trzyma archiwów czy to, że jest to jakas SFaBRYKOWANA
    > sprawa.

    super expres nasz rodziny nie trzyma archiwow-nastepnego dnia linki sa juz
    nieaktualne.

  • 6. Data: 2004-02-22 09:35:33
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Piotr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To nie czeski tylko chorwacki.

    Precyzujac serbsko-chorwacki. A stwierdzenie, ze gazeta ze zdjecia byla
    czeska powalilo mnie o ziemie.
    Jak mozna byc takim ignorantem odnosnie kraju badz co badz naszego sąsiada.
    Dla treningu maly cytat po czesku w mojej sygnaturce reno. Czy widzisz
    róznice?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 7. Data: 2004-02-22 09:38:05
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    b.szczepaniak wrote:

    > Ale jedno mnie zastanawia. Czy to że jest to JPG to nie dlatego ze
    > temten czeski serwis nie trzyma archiwów czy to, że jest to jakas
    > SFaBRYKOWANA sprawa.

    Google: 64.617 kuna

    http://www.htnet.hr/vijesti/hrvatska/page/2004/01/09
    /0570006.html

    Albo sfabrykowana, albo skrakowana.
    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 8. Data: 2004-02-22 10:04:07
    Temat: Re: zajebali bankomat:) [OT}
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    Lesio5 wrote:

> [...]
    > Jak mozna byc takim ignorantem odnosnie kraju badz co badz naszego
    > sąsiada. Dla treningu maly cytat po czesku w mojej sygnaturce reno. Czy

    Może i ty biegle rozróżniasz np. ukraiński, białoruski i rosyjski, a także
    słowacki od czeskiego i dalszych południowych słowiańskich. Niemniej
    jednak nie każdego interesują niuanse języków, których nie używa.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 9. Data: 2004-02-22 10:36:02
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 22 Feb 2004 11:04:07 +0100, Artur Gawryszczak
    <g...@c...edu.pl._!_!_!_> wrote:

    >Może i ty biegle rozróżniasz np. ukraiński, białoruski i rosyjski, a także
    >słowacki od czeskiego i dalszych południowych słowiańskich. Niemniej
    >jednak nie każdego interesują niuanse języków, których nie używa.
    Ale skoro to grupa o bankach to może wypada odróżniać koronę czeską od
    kuny chorwackiej ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 10. Data: 2004-02-22 10:43:03
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    Dentarg wrote:

    > Ale skoro to grupa o bankach to może wypada odróżniać koronę czeską od
    > kuny chorwackiej ?

    Było na tym obrazku wiele innych jeszcze wskazówek, że to nie czeska a
    chorwacka strona, ale Lesio5 się na język akurat uwziął.

    --
    Pozdrówka,
    Artur