  • Data: 2017-12-16 11:40:39
    Temat: ING mnie obrabia
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W 2015 wypowiedziałam umowę rachunku OKO w ING Śląskim, jednocześnie wycofałam
    wszystkie udzielone bankowi zgody.

    Teraz, pod koniec 2017 skuszona promocją 140 zł za założenie konta wypełniłam
    wniosek, który nie został przyjęty. Czat i odpowiedź konsultanta: to ze względu na
    prowadzony już kiedyś rachunek.

    Promocję sobie odpuściłam, smarkam na ich 140 zł.

    Co jednak zrobić z faktem, że prosiłam o zamknięcie wszystkiego, wycofałam wszystkie
    zgody, wypowiedziałam umowę ramową i poprosiłam o zaprzestanie przetwarzania moich
    danych przez bank i firmy powiązane?

    Majka