eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING mnie obrabia › Re: ING mnie obrabia
  • Data: 2017-12-16 22:24:17
    Temat: Re: ING mnie obrabia
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-12-16 o 18:05, Dawid Rutkowski pisze:
    > W dniu sobota, 16 grudnia 2017 13:53:27 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    >> No ale co niby jest nie tak?
    > To, że OP prosiła o zamknięcie wszystkiego.
    > I albo o czymś zapomniała, albo tego nie zrobili, albo mają tak zwalony system, że
    te dane, których przechowywania wymaga prawo, nie pozwalają założyć konta przelewem,
    jeśli kiedykolwiek już się klientem było.

    A może warunek promocji taki był, żeby być nowym klientem po raz pierwszy?

    > Dlatego też pisałem, by najpierw dokładnie się dowiedzieć, co przeszkadza.
    > Niekoniecznie jest wina banku.
    > Ale forma reklamacji jest skuteczniejsza w dochodzeniu do prawdy niż czat - co nie
    znaczy, że w 100% skuteczna.

    To akurat zawsze prawda. Pisemnie trudniej głupot bankowi nawciskać.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1