eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING mnie obrabia › Re: ING mnie obrabia
  • Data: 2017-12-16 18:05:46
    Temat: Re: ING mnie obrabia
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 13:53:27 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    > No ale co niby jest nie tak?
    To, że OP prosiła o zamknięcie wszystkiego.
    I albo o czymś zapomniała, albo tego nie zrobili, albo mają tak zwalony system, że te
    dane, których przechowywania wymaga prawo, nie pozwalają założyć konta przelewem,
    jeśli kiedykolwiek już się klientem było.
    Dlatego też pisałem, by najpierw dokładnie się dowiedzieć, co przeszkadza.
    Niekoniecznie jest wina banku.
    Ale forma reklamacji jest skuteczniejsza w dochodzeniu do prawdy niż czat - co nie
    znaczy, że w 100% skuteczna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1