  • Data: 2017-12-16 13:19:08
    Temat: Re: ING mnie obrabia
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Albo coś zostało albo nie wykonali dyspozycji.
    Pierwsze miałem ostatnio w eurobanku - po zamknięciu KK została bankowość
    elektroniczna i uniemożliwiała założenie konta przelewem, musiałem zamknąć w
    oddziale.
    Drugie miała żona w nest - zamknęli konto, ale można było dalej się logować do
    "pustego" ST, choć umowa ramowa powinna zostać rozwiązana wraz z zamknięciem
    ostatniej usługi. Po reklamacji nie można się już logować, czekamy na odpowiedź
    listowną (na razie był tylko sms że odpowiedzieli).
    Dowiedz się więc dokładnie, co tam jeszcze zostało i albo zamknij albo reklamacja (z
    pogrożeniem Rzecznikiem Finansowym, pomaga ;)