    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING VIP
    Date: Wed, 29 Oct 2003 17:51:22 +0100

    Użytkownik <l...@o...pl>
    > no wiec dzwonie na infolinie a oni mi tlumacza ze konto VIP istnieje, wiec
    > zaczalem im opowiadac ze jak moze istniec skoro na stronie internetowej
    nic
    > takiego nie ma.....

    W ING określają to jako oferta zamknięta. Na WWW nie ma informacji.
    Wymogi były albo 100.000 PLN depozytów albo dochody coś koło 7.5000 PLN na
    konto VIP. Jest jeszcze coś nazywanego private banking - ale to rzecz mi
    nieznana.

    > czy warto zalozyc to konto???

    Dużo zależy to od tego kto cię będzie obsługiwał. Fakt że ktoś ma stanowisko
    "doradcy" nie znaczy, że wie i potrafi więcej niż typowa panna okienkowa.
    Kosztuje to 30 zł na miesiąc - zastanów się czy chcesz tyle płacić.
    Będziesz miał wyciągi, nawet jeżeli masz aktywne ING Bankonline - ale w
    Multibanku masz to za 3 zł na miesiąc.
    Przelewy itp. operacje w oddziale będziesz miała za darmo, ale kto chodzi do
    oddziału zrobić przelew?
    Wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce za darmo, ale od 400 zł to samo
    masz masz w VWbanku.
    Ogólnie - daruj sobie.

    Bogdan B.