    From: n...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING nie stać wypłacić 22801zł nagród!
    Date: 10 Jun 2003 12:39:59 +0200

    > Witam!
    >
    > Kilka osob na grupie chwalilo sie, ze zostali zaszczyceni telefonami o
    > wygranej 151pln. Do mnie rowniez zadzwonila pani i przekazala ta mila
    > informacje. Dodala, ze w momencie aktywacji bede mial pieniazki na koncie
    > karty, najpozniej do konca maja. Niestety rozminela sie z prawda ;(
    >
    > Stad moje niesmiale pytanie: widzieliscie juz te pieniazki na koncie karty?

    Widać ING BŚL. to bardzo biedny bank i nie potrafi zebrać 23 tysięcy zł
    na wypłacenie nagród, łamiąc regulamin konkursu, który sam ustalił.

    W ubiegłym tygodniu na Call Center dowiedziałem się,
    że 'wynikło pewne opóźnienie i karty zostaną doładowane do końca tygodnia'
    (do 6.VI) dziś, że 'wtedy gdy zostanie opublikowana lista laureatów,
    najpóźniej do 15.VI'
    Za tydzień pewnie się dowiem, że teraz zbierają na wypłaty dla pracowników,
    więc może do końca miesiąca ...

    W sumie to DOSKONAŁA REKLAMA TEGO BANKU :-PPPP