  • 1. Data: 2002-03-05 21:02:16
    Temat: ING BS zjada mi kapitał
    Od: "Merdes" <m...@a...net.pl>

    witam

    w tym roku otrzymałam już trzy wyciągi (wcale
    ich nie żądałam) z mojego r-ku walutowego ;
    w wyciągu z 31.12.2001 okazało się,
    że za cały ub rok naliczone odsetki nie wystarczą na "Prowizję za
    prowadzenie rach" i bank dobrał
    się do uciułanego przez około 18 lat kapitału.

    O tym, że B Ś po przemalowaniu na ING BŚ
    będzie pobierał prowizje na które nie wystarczą odestki
    nie raczył powiadomić.
    Mam pytanko , czy takie są zwyczaje
    tych podobno wielkich a jak widać zachłannych banków
    z zagranicy ?.

    maga

  • 2. Data: 2002-03-06 08:02:39
    Temat: Re: ING BS zjada mi kapitał
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    > O tym, że B Ś po przemalowaniu na ING BŚ
    > będzie pobierał prowizje na które nie wystarczą odestki
    > nie raczył powiadomić.

    hmm - pomysl od innej strony: moze za male masz saldo na rachunku, wplac
    wiecej to Ci starczy na prowizje :-)

    radek

  • 3. Data: 2002-03-06 12:05:35
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Rad'ek" <A...@p...fm> wrote in message

    > hmm - pomysl od innej strony: moze za male masz saldo na rachunku, wplac
    > wiecej to Ci starczy na prowizje :-)

    Nie zrozumiałeś :-))

    Tyle uciułał przez 18 lat. Z czego ma wpłacić ?

    BAH