  • 1. Data: 2002-03-05 20:15:59
    Temat: Dlaczego e-banki nie lubia sp. z o.o. i SA
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Ani w Inteligo, ani w Multibanku nie mogę założyć ekonta firmawego dla mojej
    spółki z o.o.

    Znacie jakis powód??

    Potrzebna jest jakaś specjalna licencja czy o co chodzi?

    KT

  • 2. Data: 2002-03-06 08:09:44
    Temat: Re: Dlaczego e-banki nie lubia sp. z o.o. i SA
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ani w Inteligo, ani w Multibanku nie mogę założyć ekonta firmawego dla
    mojej
    > spółki z o.o.

    Nie ma problemu, jak chcesz miec e-bank dla sp. z o.o. z grupy BRE Banku, to
    ... jest przeciez BRE Bank + interBRESOK. Nie musisz wogole chodzic do
    banku, tylko raz odebrac token :)) (ew. karty platnicze). Wyciagi wysylaja
    poczta (kazdy wyciag osobno lub zbiorczo) :)) Polecam.
    www.brebank.com.pl

    > Znacie jakis powód??

    Chyba slyszales, ze sp. z o.o. nie rozlicza sie na uproszczonych zasadach
    ??? :)))
    Z ksiegowym sp. z o.o. jest podobnie - nie moze to byc pierwszy lepszy z
    ulicy tylko...
    Poza tym w sp. z o.o. nie mozna swobodnie dysponowac srodkami na koncie...
    pzd

  • 3. Data: 2002-03-07 14:20:19
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banku, tylko raz odebrac token :)) (ew. karty platnicze). Wyciagi wysylaja
    > poczta (kazdy wyciag osobno lub zbiorczo) :)) Polecam.

    Opłata za prowadzenie pewnie z 5 dych.
    Do tego pewnie dodatkowa oplata za dostep elektroniczny.
    O serwisie sms podobnym do tego z inteligo moge sobie pomarzyć.
    itp, itd,

    Szukałem na stronach ale opłat nie znalazłem.

    Obecnie mam Planete z Fortisu ale oplaty wyjatkowo wysokie.

    kt

  • 4. Data: 2002-03-07 21:18:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Opłata za prowadzenie pewnie z 5 dych.
    Zalezy. Generalnie sie negocjuje. W BHW jest 60zl, ale jest duzo ukrytych
    oplat...

    > Do tego pewnie dodatkowa oplata za dostep elektroniczny.
    Nie. interBRESOK za darmo. Jest jeszcze BRESOK za ktory sie placi :(

    > O serwisie sms podobnym do tego z inteligo moge sobie pomarzyć.
    A po co ci serwis sms do konta firmowego, chcesz miec 200 sms'ow dziennie ?

    > Szukałem na stronach ale opłat nie znalazłem.
    jw.

    > Obecnie mam Planete z Fortisu ale oplaty wyjatkowo wysokie.
    ile ?