eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Kampania Lukasa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-03-05 20:06:04
    Temat: Kampania Lukasa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    www.mediarun.pl


    Z końcem lutego br. rozpoczęła się w Internecie kampania nowego produktu
    LukasBanku, e-Konto PRO, promująca nowoczesne konto
    oszczędnościowo-rozliczeniowe dla profesjonalistów i osób bardziej aktywnych
    finansowo...

    Kampania wizerunkowo-sprzedażowa przewidziane jest na okres 5 tygodni i
    zakończy się tuż przed świętami wielkanocnymi.


    Za architekturę media planu internetowego i jego zakup odpowiedzialny jest
    OMD Interactive, kreacje przygotowała agencja CP DDB.


    Kampania realizowana jest zarówno na portalach horyzontalnych: Onet,
    Wirtualna Polska , Interia jak i ściśle określonych kontentowo serwisach
    docierających do internautów bezpośrednio zainteresowanych usługami
    finansowymi : Expander, Bankier, Money itp.


    Wykorzystane zostały niekonwencjonalne nośniki reklamy( sky-scroll (po raz
    pierwszy!) , shape pop-up's, Charlie Behind, reklama na PALM-topach., oraz
    sprawdzone i efektywne kosztowo formy jak np. selektywne mailingi,
    sponsoring, watermarki.


    Kampania jest monitorowana i weryfikowana poprzez statystyki CPA,jako
    podstawę do modelowania, dostosowywania i optymalizowania kampanii.




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1