  • 1. Data: 2002-03-05 20:26:25
    Temat: JCB
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    czy ktos ma jakies rzetelne i porzadne informacje o tym systemie?

    prezgladarki juz prace wykonaly - niestety wyniki marne :(

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-03-05 21:04:24
    Temat: Re: JCB
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos ma jakies rzetelne i porzadne informacje o tym systemie?
    >
    > prezgladarki juz prace wykonaly - niestety wyniki marne :(

    np http://www.polcard.com.pl/org_jcbinter.html
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-06 08:27:06
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > np http://www.polcard.com.pl/org_jcbinter.html

    THX - te postawowe stronki juz mam tak samo jak BZWBK - ale potrzebuje cvzegos
    wiecej... qrcze wprowadzil by sie JCB do Polski to by cus sie pokazalo na ten
    temat ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-03-06 08:39:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 09:27:06AM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    > THX - te postawowe stronki juz mam tak samo jak BZWBK - ale potrzebuje cvzegos
    > wiecej... qrcze wprowadzil by sie JCB do Polski to by cus sie pokazalo na ten
    > temat ;-)

    A po co nam japonskie karty, jesli banki polskie nie umieja wydac
    sensownie karty kredytowej firmowanej przez epi, a kart firmowanych
    przez visa (kredytowych) jest mniej 6? Nie licze odmian w ramach tego
    samemgo banku.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-03-06 08:50:41
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > sensownie karty kredytowej firmowanej przez epi, a kart firmowanych
    > przez visa (kredytowych) jest mniej 6? Nie licze odmian w ramach tego

    ehhhh no wlasnie co sie wszystkie banki tak na VISE uwziely :(
    Ale ja potzrebuje informacji do pracy a z JCB ihmowej strony raczej nie zrobie
    cytatow (nie chce mi sie instalowac obslug jezykow krajow wschodzacej wisni ;-D)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-03-06 08:53:50
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 09:50:41AM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > cytatow (nie chce mi sie instalowac obslug jezykow krajow wschodzacej wisni ;-D)

    Sprobuj poszukac aktywnie a nie pasywnie. Napisz np. do Renaty
    Gawkowskiej (PR w polcardzie) ze bys chcial sie dowiedziec czegos
    wiecej o histori tej wlasnie karty. Emalia do niej jest (chyba) na
    stronie polcardu.

    Niestety jest to chyba jedyna organizacja przyznajaca sie do tych
    kart, wiec jesli tam nic nie uzyskasz to wspolczuje.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-03-06 08:56:54
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Niestety jest to chyba jedyna organizacja przyznajaca sie do tych
    > kart, wiec jesli tam nic nie uzyskasz to wspolczuje.

    wiem, niestety i chyba bedzie to jedyne wyjscie - PolCard i tak juz mi bardzo
    pomogl w pisaniu tej pracy... jedyne aklajer ktory jest chetny do pomocy i
    udostepnia dane.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-03-06 09:01:25
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    j...@p...onet.pl napisal:
> [...]
    > cytatow (nie chce mi sie instalowac obslug jezykow krajow wschodzacej wisni ;-D)

    http://www.jcbinternational.com/

    Pozdrowienia Grzegorz

  • 9. Data: 2002-03-06 09:18:48
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > http://www.jcbinternational.com/
    >
    > Pozdrowienia Grzegorz

    THX, bylem tam tyle ze te ich informacje to czysto propagandowe, a zeby cos z
    tego wybrac to jest niewiele... :( nie poswiece im zbyt duzo miejsca w pracy...

    --
    JaKi