  • 1. Data: 2004-03-02 11:59:53
    Temat: IBAN -automat
    Od: "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl>

    Czy jest gdzieś na sieci automat, który wylicza dwie pierwsze cyfry IBANu
    npdst kolejnych dwudziestu czterech cyfr....

    RW

  • 2. Data: 2004-03-02 12:18:35
    Temat: Re: IBAN -automat
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0005

  • 3. Data: 2004-03-02 12:50:17
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    www.ebanki.pl/iban

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-03-02 14:23:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > www.ebanki.pl/iban

    gdzies taki widziałem na www wraz z jawnym zrodlem do obliczen dla różnych
    krajów
    - nawet podawałem na tej liście link
    teraz udało mi się znalezc dla roznych krajow link:
    http://www.almisoft.de/html/iban_e.htm
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-03-02 18:39:18
    Od: greg <g...@b...pl>