  • 1. Data: 2004-03-02 11:29:16
    Temat: Przelew w obrebie tego samego banku.
    Od: "z-tec" <z...@p...gazeta.pl>

    Czy przelew w obrebie tego samego banku jest ksiegowany w czasie
    rzeczywistym??
    Czyli znajomy idzie do oddzialu i sklada dyspozycje przelewu pieniazkow na
    moje konto w tym samym banku i moge je od razu wyciagnac z mojego konta?
    W tym przypadku chodzi o BGZ.

  • 2. Data: 2004-03-02 11:31:37
    Temat: Re: Przelew w obrebie tego samego banku.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    z-tec <z...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Czy przelew w obrebie tego samego banku jest ksiegowany w czasie
    > rzeczywistym??

    zalezy od banku

    > Czyli znajomy idzie do oddzialu i sklada dyspozycje przelewu
    > pieniazkow na moje konto w tym samym banku i moge je od razu
    > wyciagnac z mojego konta? W tym przypadku chodzi o BGZ.

    W Integrum powinno juz dzialac on-line