  • 1. Data: 2004-03-02 11:07:23
    Temat: Z konta na... dowolny adres?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Cześć,

    Czy istnieje usługa pozwalająca wysłać pieniądze z konta
    bezpośrednio na podany adres? Listonosz, doręczyciel?

    Ale:

    * nie wymagająca rejestrowania się gdziekolwiek
    przez odbiorcę,

    * nie wymagająca posiadania adresu e-mail, telefonu,
    itp. przez odbiorcę,

    * dostępna z konta dowolnego banku, więc
    udostępnianą pewnie przez firmę zewnętrzną...

    ...? :]

    Szy.

  • 2. Data: 2004-03-02 11:32:30
    Temat: Re: Z konta na... dowolny adres?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Szymon Nitka wrote:
    [...]

    > Szy.

    Nie.
    KJ
    NB. ostatnio to pytanie się zaczyna co jakiś czas pojawiać. Może do FAQ?

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 3. Data: 2004-03-02 11:40:52
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message
    > Szymon Nitka wrote:
    > [...]
    > >
    > Nie.
    > KJ
    > NB. ostatnio to pytanie się zaczyna co jakiś czas pojawiać. Może do FAQ?

    Eee tam - istnieje :))) Czy ktoś ma ochotę zgadnąć w którym banku? :)

    pzdr
    KK

  • 4. Data: 2004-03-02 11:41:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Eee tam - istnieje :))) Czy ktoś ma ochotę zgadnąć w którym banku? :)

    Pocztowy?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-03-02 11:47:37
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał:
    > Eee tam - istnieje :))) Czy ktoś ma ochotę zgadnąć w którym banku? :)

    BRE Bank. Nawet w interBRESOKu jest ->przekaz pocztowy.

    --
    Witek

    Ps. co wygrałem ? ;-))

  • 6. Data: 2004-03-02 11:48:05
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "KK" <n...@n...com> wrote in news:c21rs6$imc$1@news.polbox.pl:

    /ciach.../

    > Eee tam - istnieje :)))

    W bankowosci korporacyjnej istnieje od dosc dawna... :-)

    Wojtek

  • 7. Data: 2004-03-02 11:58:28
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > BRE Bank. Nawet w interBRESOKu jest ->przekaz pocztowy.
    >
    > --
    > Witek
    >
    > Ps. co wygrałem ? ;-))

    Ty się nie liczyszysz w tym konkursie - za dużo wiesz ;)))

    pzdr
    KK

    PS. Wiedziałem, że zepsujesz ten konkurs ;)

  • 8. Data: 2004-03-02 12:02:56
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    KK wrote:
    [...]

    > Eee tam - istnieje :))) Czy ktoś ma ochotę zgadnąć w którym banku? :)
    fakt. Jakoś tak podświadomie pomyślałem o r-ku indywidualnym.
    To chyba Ciiti też mial coś takiego.

    Ale wymaganie "z konta w dowolnym banku" też nie jest w przypadku BRE
    spełnione.

    KJ

  • 9. Data: 2004-03-02 12:27:05
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał:
    > Ty się nie liczyszysz w tym konkursie - za dużo wiesz ;)))

    Nie dam się tak łatwo spławić ;) Napisałeś: "Czy ktoś...", a zatem wnioskuje, ze
    konkurs był skierowany do wszystkich. Nie było też wyłączeń, więc nie ma podstaw
    do wykluczenia mnie ;) Nie zmieniaj zasad w trakcie gry.... ;)

    > PS. Wiedziałem, że zepsujesz ten konkurs ;)

    Eee tam ;) Prosze o wydanie nagrody ;-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 10. Data: 2004-03-02 12:46:23
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    podstaw
    > do wykluczenia mnie ;) Nie zmieniaj zasad w trakcie gry.... ;)

    Kolego - zmieniam regulamin konkursu. Masz 14 dni - albo z niego wychodzisz
    albo akceptujesz nowy regulamin ;PPPP

    > Eee tam ;) Prosze o wydanie nagrody ;-)))

    To przyjedź tu w końcu to chętnie wydam :)

    pzdr
    KK