  • 1. Data: 2004-03-02 11:04:49
    Temat: skarga na dzialanie bankomatu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jest sobie pewien bankomat,
    ale jakoby wcale go nie było ;-)
    Zwykle nie działa: "Zapraszamy wkrótce"
    "Przepraszany awaria" itp
    Albo działa bez wypłaty, powodując jedynie blokady na rachunkach.
    Nie jest to zjawisko marginalne.
    W ciągu ostatnich dwóch miesięcy
    ilekroć chciałem z niego skorzystać
    zawsze był nieczynny. Żeby wypłacić
    z niego pieniądze trzeba po prostu "trafić".
    Nie jest wolnostojący.
    Jest w ścianie agencji PKO BP, ale pracownicy
    tej agencji w sprawie bankomatu niewiele mogą.

    Czy są jakieś ogólnodostępne przepisy regulujące
    ilość godzin dostępności bankomatu, jakieś normy dotyczące ilości dni
    bez awarii, zalecenia dotyczące pory ładowania czy czasu reakcji na
    naprawę lub cokolwiek co
    pozwoliłoby w skuteczny sposób zmusić bank do
    lepszej jakości usług świadczonych za pośrednictwem tego kanału?

    Czy skarga na działanie bankomatu
    do oddziału ma jakikolwiek sens?

    Pzdr
    CEZ

  • 2. Data: 2004-03-02 11:17:51
    Temat: Re: skarga na dzialanie bankomatu
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

> [...]
    > pozwoliłoby w skuteczny sposób zmusić bank do
    > lepszej jakości usług świadczonych za pośrednictwem tego kanału?

    Nie, bankomat może działać nawet 5 minut dziennie, albo i w ogóle nie
    działać. To sprawa banku. I dobrze, przynajmniej w to nie miesza się nasze
    kochane państwo. BTW głuPOL mógłby podatek od transakcji w bankomatach
    wprowadzić. ;-)))

    Napisz skargi @ pkobp.pl -> to naprawdę działa...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-03-02 12:04:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c21qgr$s7p$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bankomat może działać nawet 5 minut dziennie, albo i w ogóle
    nie
    > działać. To sprawa banku.

    No nie wiem. To jest bankomat, o którym bank
    iformuje, że jest czynny 24h.
    Mam chyba prawo oczekiwać, żeby działał.
    Chciałem to prawo jakoś wyekzekwować.

    > Napisz skargi @ pkobp.pl -> to naprawdę działa...

    Zobaczymy.

  • 4. Data: 2004-03-03 06:14:08
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > No nie wiem. To jest bankomat, o którym bank
    > iformuje, że jest czynny 24h.
    > Mam chyba prawo oczekiwać, żeby działał.
    > Chciałem to prawo jakoś wyekzekwować.

    LOL, to ich pozwij :>

    Pozdrawiam,
    Washko