  • 1. Data: 2004-06-02 12:06:07
    Temat: Re: HSBC -czy jest ich bank w Polsce ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    iczek <p...@i...fot.pl> wrote:
    > Czy wykupili jakis inny bank? Sa gdzies w Polsce dostapni?
    > A moze jaka inna nazwa ?
    > Bede wdzieczny za info.

    Widzialem sklep, gdzie juz udzielali kredyty ratalne

    Brytyjczycy działają w naszym kraju poprzez HSBC Bank Polska, spółkę
    zajmującą się doradztwem finansowym (HSBC Investment Services) oraz biuro
    maklerskie (HSBC Securities Polska). Bank utworzyli na bazie Polskiego
    Kredyt Banku, odkupionego w zeszłym roku od Kredyt Banku. Na początku
    działalności zamierzają specjalizować się w produktach przeznaczonych dla
    klientów indywidualnych. Bank planuje otworzyć kilka lub kilkanaście
    oddziałów.

    HSBC jest pierwszym bankiem brytyjskim, który rozpoczął działalność bankową
    w Polsce. W naszym regionie Europy jest jeszcze obecny w Czechach.
    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=9&wid=53082
    67

    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-02 12:09:09
    Temat: HSBC -czy jest ich bank w Polsce ?
    Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>

    Witam,
    Przewalilem archiwum i wiem tylko ze kupili na jesieni 2003 roku Polski
    Kredyt Bank i mieli na poczatku 2004 roku wprowadzac obsluge indywidualna i
    tyle widomosci.
    Czy wykupili jakis inny bank? Sa gdzies w Polsce dostapni?
    A moze jaka inna nazwa ?
    Bede wdzieczny za info.

    pzdr
    piotr

  • 3. Data: 2004-06-02 12:56:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Widzialem sklep, gdzie juz udzielali kredyty ratalne

    ale nie napisales gdzie, wystarczylo w goolach wpisac: hsbc polska
    i podal podaly adresy i telefony:
    http://www.hsbc.com/hsbc/about_hsbc/international-ne
    tworks/europe/poland
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-06-02 13:36:08
    Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>

> [...]
    67

    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:

    Witam,
    To wszystko znalazlem na twojej stronie, ale nie moge namierzyc
    jakiejkolwiek oferty indywidualnej,
    Bo okreslenie , ze zamierzaja nie mowi nic kiedy to zamierzaja.
    Informacja pochodzi chyba z konca 2003 roku....?

    Wlasnie skonczylemk rozmawiac z "Pania" z banku i informacja jest taka, ze
    od lipca ma ruszyc detalka.
    Zadnych szczegolow, zadnych informacji dodatkowych nie ma..
    Glos dosc znudzony i troche zmieszany odparl, ze zmieni sie tez nazwa, ale
    nie doslyszalem na jaka.... :)

    pzdr

    piotr

  • 5. Data: 2004-06-02 15:06:37