  • 1. Data: 2004-06-02 11:45:43
    Temat: KK i BZWBK24 - problem
    Od: "seba74" <s...@w...to@aster.pl>

    po zalogowaniu wyświetla mi się taki oto komunikat :

    "Uprzejmie informujemy, że w tym momencie rachunki nie są dostępne w
    usługach BZWBK24.
    Przepraszamy Państwa za chwilowe niedogodności."

    te "chwilowe" niedogodności trwają już od kilku dni - czy to może ja
    jestem jakiś dziwny ???

    --
    pzdr.
    s.

  • 2. Data: 2004-06-02 12:11:49
    Temat: Re: KK i BZWBK24 - problem
    Od: Roman Sąsiada <k...@C...poczta.onet.pl>

    seba74 wrote:
    > te "chwilowe" niedogodności trwają już od kilku dni - czy to może ja
    > jestem jakiś dziwny ???

    Dzisiaj sprawdzałem saldo KK io wszystko było OK.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(at)poczta.onet.pl http://katoda.republika.pl

  • 3. Data: 2004-06-02 12:52:10
    Od: "seba74" <s...@w...to@aster.pl>

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <k...@C...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9kfqt$92k$1@absinth.dialog.net.pl...

    Dzisiaj sprawdzałem saldo KK io wszystko było OK.

    a masz samą KK czy również rachunek osobisty/firmowy ?

    s.

  • 4. Data: 2004-06-02 13:09:00
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Dzisiaj sprawdzałem saldo KK io wszystko było OK.
    >
    > a masz samą KK czy również rachunek osobisty/firmowy ?

    mam sama KK i wszystko dziala OK

    kursor

  • 5. Data: 2004-06-02 15:09:58
    Od: "sam_mo" <s...@p...onet.pl>

    ja tez mam tylko KK i rowniez chwilowy brak mozliwosci korzystania od kilku
    dni. zglosilem to dzisiaj i jutro ma dzialac.