  • 1. Data: 2004-06-02 09:52:12
    Temat: Re: Konto walutowe dla firmy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr <p...@p...onet.pl> wrote:
    > jakie banki w Polsce prowadza konta walutowe w EUR i USD dla malych
    > firm? Bede wdzieczny za rekomendacje.

    Khem - osobowych czy kapitalowych tych malych firm?

    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-02 09:54:50
    Temat: Konto walutowe dla firmy
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    jakie banki w Polsce prowadza konta walutowe w EUR i USD dla malych firm?
    Bede wdzieczny za rekomendacje.

    Pozdrawiam,
    Piotr
    p...@w...pl

  • 3. Data: 2004-06-03 09:14:46
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    >Khem - osobowych czy kapitalowych tych malych firm?

    Na mój gust to Shity tj. BH. I dla takich, i dal takich.

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)

  • 4. Data: 2004-06-03 09:49:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Hubert <h...@o...pl> wrote:
    > Na mój gust to Shity tj. BH. I dla takich, i dal takich.

    Eee czemu doradzasz komus, kto chce zabic muche kupno armaty? ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-03 11:25:51
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    >Eee czemu doradzasz komus, kto chce zabic muche kupno armaty? ;)

    Tzn.? Mam tam konto tyle, że nie walutowe. Porzucam je, bo jest za
    drogie wobec konkurencji, ale czy aż takie drogie? Złotowe kosztuje 60
    zl za m-c. Zreszta gdzies od wrzesnia planuja obniżki ;-)
    Nie wiadomo do czego ktos go potrzebuje, wszak może byc mała firma, a
    obroty nie male ;-)

  • 6. Data: 2004-06-03 12:09:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Hubert <h...@o...pl> wrote:
    > Nie wiadomo do czego ktos go potrzebuje, wszak może byc mała firma, a
    > obroty nie male ;-)

    60 zl to stanowczo za duzo :)

    http://www.PRnews.pl